{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.468 visninger | Oprettet:

Motor skal have snaps {{forumTopicSubject}}

Hey igen...

Jeg har stadig min 55 hk 2 cyl. 2 takt yamaha...

Den SKAL have en snaps, når den har stået en dag, før den kan starte, så starter den ellers fint resten af dagen!

Jeg har stort set gennemgået alt, har haft begge karburatorer af, og renset og set dem efter, og de er super fine begge to! så det burde ikke være det.....
Jeg har tjekket om chokeren lukker som den skal, og det gør den, men det er bare ikke nok til at starte den hvis den har stået stille et døgn, men som sagt, efter første opstart virker den fint resten af dagen, hvad kan det være???

på forhånd tak..


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Motor skal have snaps
  • #2   23. jun 2009 Det kan være slidtage, hvis nu den ikke kan lave under kompression nok, mulighvis en mørnet slange eller sådan.

  • #3   23. jun 2009 enig med kasper

  • Lasse V
    Lasse V Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #4   23. jun 2009 Ja det lyder som om brænstofet langsomt løber tilbage til tanken når motoren står stille. Prøv at sætte en klemme på fremlæbet og lad den stå natten over. Hvis du så kan starte den dagen efter har du fundet fejlen...

    I så fal er der nok en lille utæthed et sted. måske en mørnet slange. Men hvis den ellers køre fint og ikke spilder brænstof nogen steder kan man købe en envejs-ventil og sætte på slangen et sted. Det bliver brugt meget til oliefyr i biler og kan købes sådan steder...


Kommentér på:
Motor skal have snaps

Annonce