{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.782 visninger | Oprettet:

Kenneth H
Kenneth H
Tilmeldt:
4. jul 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Johnson påhængsmotor 30 HK ....HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}

2 takts motor, der starter upåklageligt. Var ude og sejle for første gang i går, og det gik ffint.

I dag prøver vi så igen, Vi kan sagtens give gas, men så snart vi sæter den i gear, dør motoren. Og det betyder selvfølgelig, at vi ikke kan sejle nogen steder. ØV:

Er der nogen, der har gode råd ???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Johnson påhængsmotor 30 HK ....HJÆLP !
  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   4. jul 2009 Vi har prøvet at åbne for udluftningen og pumpe på bolden, dog uden held.

    Motoren har stået stille i 2 år, så vi prøver at skifte tændrør i morgen, men vi ved der er tænding på.
    Hvis der skulle være andre gode råd, så er vi modtagelige for hjælp. smiley


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   5. jul 2009 Vi har idag skiftet tændrør, uden held.
    VI kan få båden til at tøffe lidt fremad, ved at give meget lidt gas. Lige så snart vi skal op i fart, sætter motoren ud igen.
    Vi kan godt dreje propellen, når den står i gear, uden at den dør.
    Er der evt. nogen der ved, om man kan finde en håndbog på nettet til motoren ?


  • #6   6. jul 2009 svømmer karb har sat sig

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   6. jul 2009 mekanikles >> Var i Tempobåde idag, hvor han sagde præcis det samme, så hvis vejret er med os i morgen (tirsdag) prøver vi det.....
    Vender lige tilbage med, forhåbentlig positivt svar, når vi ved besked


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   7. jul 2009 Svømmeren sidder har ikke sat sig smiley
    Vores sidste bud, kunne være,at den ikke får nok benzin, er der bogen der ved om sådan en motor har benzinpumpe ?


  • #9   7. jul 2009 Ja self. har den benzin pumpe,

    Tag alle benzinslanger inkl karburator og rens det hele igennem, så snurrer den igen!


  • #10   8. jul 2009 eller osse en stoppet dyse

  • Ole  N
    Ole N Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Svar: 14
    #11   24. maj 2016 Fik i den lavet.

Kommentér på:
Johnson påhængsmotor 30 HK ....HJÆLP !

Annonce