{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Drev {{forumTopicSubject}}

Håber der er en som kan hjælpe mig lidt. Jeg skal til og afmontere mit Alpha One Gen 2 drev da jeg vil have det med hjem. har hørt at man skal have gashåndtaget fremad, men hvorfor og skal man give fuld gas og skal det være i frigear eller ej?

nogen der har erfaringer med at skifte gummibælgene der sidder mellem motor og drev?

Jeg er mekaniker men det er lidt nyt for mig med det her bådhalløj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drev
  • #1   12. nov 2005 ja det er rigtigt at den skal være i fremadgear(ingen gas dvs det er ligegyldig) det er fordi gearskifter kommer til at stå lige så drevet kan trækkes tilbage at den skal være i gear. det er en god ide at sætte en svejsetang eller skruetvinge på slangen under beholderen til drevolie, ellers render alt fra beholderen jo ud og det fejler jo ikke noget.
    Jeg har prøvet at skifte udstødningsbælgen, det bliver man ikke i sønderlig godt humør af, den anden er garanteret ligeså åndsvag smiley
    Husk at skifte impelleren, når du nu alligevel skal have det hele fra hinanden og skift de indvendige simmerringe til den lodrette aksel, da der ellers kan trænge vand ind i gearkassen.

• #2   12. nov 2005 jeg fik avide de det var nemmest i bakgear,har selv prøvet ik noget problem.

• #3   24. apr 2006 Hej jeg er ved at renovere mit mercruiser alfa drev og er kommet til at skulle mont. Bælgene og det er ikke lige til så hvis der er nogen der har tips og triks ???

Kommentér på:
Drev

Annonce