{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.541 visninger | Oprettet:

Nicolai W
Nicolai W
Tilmeldt:
8. jul 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvad er der galt ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en dejlig lille speedbåd.
Motoren er en Suzuki 100 2-takt 4 cyldener.

Jeg har et problem, som jeg gerne vil ha hjælp til.
Den lugter utroligt meget at benzin. Og omdrejningerne svinger utroligt meget.
f.eks. Den sejler med 2200 omdr. pludeselig øger den til ca 2800 omdr.

Den er meget ustabil..
Er der nogen der har forstand på hvad der kan være galt ?

Med Venlig hilsen
Nicolai Wollesen


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Sat to rullegardiner op 1.050 kr.
  • Maling af lille stakitt — ca 4. Meter 2.070 kr.
  • Flytterengøring 2.000 kr.
  • Slutrengøring lejlighed 86 kvm 2.500 kr.
  • Fjern ukrudt på terrasse 1.400 kr.
  • Hjælp til samling af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er der galt ?
Kommentér på:
Hvad er der galt ?

Annonce