{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.092 visninger | Oprettet:

Ny skrue til Bayliner {{forumTopicSubject}}

Hej alle, ja - historien er som følger - en kæmpe kage (ikke mig) skulle låne min kammerats velholdte Bayliner, model:

Bayliner SS Capri 1850, 4,3 L med indsprøjtning.

Tossen vælger så at sejle ind på lavt vand hvilket har resulteret i at der faktisk mangler en HEL "vinge" på skruen, samt de 2 andre er helt smadrede rundt i kanterne.

Båden sejler, stik i mod forventning udmærket, men har svært ved at plane uden at få fuld spand i starten (burde ikke være noget problem for 260HK)

Hvordan tjekker jeg for skader på drevet? Og HVOR bestiller jeg en ny propel?

Mvh. Michael


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny skrue til Bayliner
Kommentér på:
Ny skrue til Bayliner

Annonce