4.281 visninger
|
Oprettet:
svejsning af topstykke {{forumTopicSubject}}
nogen der har erfaring med og få svejs et topstyk
har et topstykke til min suzuki df70 som er tærret i en kølekanal.
det mest optimale vil jo være og købe et nyt men det koster næsten 10000kr inden det hjemme ved mig.
har fundet et firma der er specieret i og svejse i støbealu og dermed også en del topstykker.
noget der har prøvet det.?
det er ikke tærret helt i gemmen med der er ikke langt vej igen. så vil ikke samle den med det.
aug 2006
Følger: 23 Følgere: 27 Både: 10 Emner: 75 Svar: 380
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 21 Svar: 354
jul 2008
Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
Send det afsted..og hør firmaes dom - De vil ikke lave noget, hvis det ikke kunne holde.
SÅ bare afsted med det. :o)
apr 2010
Følger: 3 Svar: 41
Jeg går ud fra at du har fået klaret problemet.
Jeg laver den type reparationer til dagligt, Men ser desværre alt for mange mislykkede reparationer, fordi at de fleste der prøver at svejse i støbejern eller aluminium, stål mm. ikke kender legeringen på det de skal svejse.
Alt for mange reparationer mislykkes, på grund af dårlig viden omkring reparationssvejsning. de spiller Russisk roulette, men det er jo også nemt nok. de skal jo ikke erstatte det de har ødelagt.
Der findes specielle reparationssvejsetråde som dækker et meget større legeringsspektre ind produktionssvejsetrådene. De eleminere gætteri, omkring valg af svejsetråd. Så hvis de benyttede dem ville langt de fleste svejsede dele holde.
Har i spørgsmål er i velkommen til at skrive.
Allan L
apr 2010
Følger: 3 Svar: 41
Har i spørgsmål er i velkommen til at skrive.
Mvh. Allan
jun 2020
Følger: 1 Svar: 1
jun 2019
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 197
tryk på hans navn så kommer der kontakt mulighed frem... han har adresse og tlf nummer på..
svejsning af topstykke