{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.025 visninger | Oprettet:

Powertrim motor {{forumTopicSubject}}

Heysan, er der nogen der ved hvor man kan købe en ny motor til sit power trim ? jo i princippet bare en lille elektro motor, men skal sikkert være nogetr specielt. det er til en 60 hk mariner 2 takts påhængsmotor, hvor der sidder en beholder til motor og en til stemplet smiley

håber i kan hjælpe da jeg ellers skal til at renovere den gamel helt med nye ledninger og såen, men hvis en ny ikke koster så meget, ville jeg nu hellere det...

Mvh Casper Nyland

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af emhætterør fra emhætte til ydermur (kræver erfaring med ventilation) 4.000 kr.
  • Fældning at træ i indkørsel 2.900 kr.
  • Afmontering af lås i dør på campingvogn. 600 kr.
  • Opsætning af lampe 550 kr.
  • Vinduespudsning 572 kr.
  • Sat 2-3 lamper op - 5 m til loft. 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powertrim motor
  • #1   3. sep 2009 Er der et originalt varenummer på den nuværende ?

• #3   3. sep 2009 hvis den er fra midt firserne bliver det ikke nemt da de ikke bliver lavet mere, en ny koster ca. 4000.- og er en helt anden model, det er ikke engang sikkert at den passer til trimcylenderne, der findes nogle amerikanske sider hvor du kan finden en delvis renoveret motor som du ska bygge sammen med det du har, men det er ikke alle dele som bliver renoveret, feks. den hydraliske ventil blok bliver ikke renoveret og kan ikke købes mere nogen steder. det du ska kigge efter er nok en brugt Mercury trim motor da det var Mercury som lavede Mariner den gang. prøv sider som feks. denne:(link fjernet)

ellers så er http://www.triton.dk/ måske stedet der kan hjælpe dig.

P.S. jeg har selv været gennem det cirkus :o)

• #4   3. sep 2009 jens : umiddelbart fejler den gamle ikke noget, skal bare lave hele ldenings træk om helt inde fra motoren og såen smiley

Martin : hmm, jeg vare selv inde på lignednde sider, men de er jo da meget avanceret i forhold til den jeg lige har skilt ad idag smiley det er jo bare en stor spole ( magnet ) med en pind i bunden med et lille gevind som så ved hjælp af olie trykker enten stemplet op eller ned, så i mine øjne rimelig simpelt, men ja, er også en hel del langsommere end normale power-trim, eller hvertfald i forhold til hvad jeg har prøvet før smiley

• #6   4. sep 2009 Har meget erfaring inde for det område, og kan evt hjælpe med eftersyn ect.

Kaysø-Marineservice.dk

Kommentér på:
Powertrim motor

Annonce