{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Topstykke/temp./flydende pakning
  • #1   6. jan 2006 medmindre din manifold er tæret på anlægsfladen er der ingen grund til at smøre den ind i flydene pakning.
    men hvis du endelig vil fåes der noget varmebestandigt pakning. brug det.
    har selv en motor magen til, og det er ingen problem at få tæt.. hvor køber du dine stumper såsom pakninger. de kan fåes til nærmest latterlige priser.

• #2   6. jan 2006 delene er ikke tæret. Pakningen er ikke ny. Der har været lidt utætheder, så det var bare for at sikre mig at det er helt tæt.
    Sidst jeg købte pakninger var hos Mekonomen (eller i den stil), men sådan en sæt koster alligevel en del, når man kun skal bruge en pakning...

• #3   6. jan 2006 brug ny pakning... hvor i landet bor du.. jeg køber pakninger hos gadbjerg . de handler med gamle volvo stumper... toppakning, 200 kr. udstødningspakning under 100 kr mener jeg

• #4   6. jan 2006 Dem skal jeg da lige ha fat i - også Pentadele?
    Har de en hjemmeside?

• #5   6. jan 2006 nej ikke penta dele. men pakningerne er de samme som der bruges i bilerne. de koster bare tredobbelt hos volvo penta. det er samme fabrikant og det hele.. elring.. lige 2 sek med hjemmesiden

• #6   6. jan 2006 (link fjernet) ring til dem. de kan hjælpe med næsten alt.. der er også kg trim i sverige. de har billige motordele. også penta

• #7   6. jan 2006 super, tak skal du ha!

• #8   6. jan 2006 husk med toppakning at der er flere forskellige tykkelser... go fornøjelse

• #9   6. jan 2006 det vidste jeg ikke - har det meget at sige?

• #10   6. jan 2006 hvor har du forresten købt dit tæppe henne?

• #11   6. jan 2006 ja det er fordi at toppen på denne motor er slebet lidt ned for højere komp. flere hk.. mener den ska være 0.8 mm kan godt finde det helt rigtige mål hvis du skal bruge det. dog ikke idag.
    tæppet har jeg købt ved den lokale bådforhandler. det er helt kanon. det står på gummi"dutter" så vandet kan løbe nedenunder, og det tørrer meget hurtigt

• #12   6. jan 2006 Det behøves du ikke. Tak for hjælpen.

• #13   6. jan 2006 O.B.S. Det med at toppakninger er de samme i biler som i både gælder kun hvis den aktuelle båd er ferskvandskølet.

• #14   11. jan 2006 hvis din motor er saltvands kølet skal du nok ikke købe bil dele da de ikke er bereget til salt vand det fik jeg afvide af en der hade prøvet at skifte top pakning to gange på et halt år uden det hjalp

• #15   12. jan 2006 toppakning.. det er kun toppakningen der kommer i kontakt med saltvand,
    så de andre pakninger kan godt bruges..
    jeg kører selv med en bil toppakning og den har kørt i to år nu uden problemer.
    måske hvis din båd ligger fast i vandet kan det blive et problem.
    men ikke her. på den anden side kan jeg skifte pakningen på 3 timer. der er jo en b20.. ; ) jeg har også skiftet en biltoppaknink i den en gang i forbindelse med anden rep. og pakningen bar ikke præg af at have været i kontakt med saltvand... men det bestemmer du jo selv..

• #16   12. jan 2006 mon ikke ham du har snakket med havde et andet problem. måske skæv eller revnet top. to pakninger på et halvt år lyder mærkeligt..

• #17   12. jan 2006 han satte en marine pakning i og har ikke haft problemer siden men det var jo bare hvad han sage der for kan det godt være at en bil pakning kan holde jeg ved det ikke

Kommentér på:
Topstykke/temp./flydende pakning

Annonce