{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.441 visninger | Oprettet:

Polterabend sejlads fra KBH-Mosede {{forumTopicSubject}}

Hej

D. 28/5-2011 skal min kommende svoger på polterabend. Vi er ca. 10 stykker som om formiddagen skal fragtes fra Københavns Havn til Mosede havn.

Er der nogen der har forslag til hvordan dette kunne gøres, evt. har en passende båd til formålet, så giv mig et ring og lad os finde ud af prisen.

Det gør ikke noget at det går lidt hurtigt:-)

Håber at høre fra jer:-)

Mvh
Jesper Hartvigsen

P.s. Vi er ca. 30 år og fornuftige mennesker og tidspunktet taget i betragtning er vi også stort set ædru:-)


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Polterabend sejlads fra KBH-Mosede
  • #1   27. apr 2011 Tag en tur med Danmarks hurtigeste og overlegne RIB´s. Sjovt og underholdende.
    www.actionboat.dk
    Har selv fjort det på 2 Polterabends og til et firmaarrangement.
    alle gange med stor underholdningsværdi og sikkerheden i top.
    Har også prøvet 2 andre udbydere i København, men ingen kunne måle sig med Actionboats både.


  • #2   27. apr 2011 Har Actionboat fået papirerne i orden??? :o)


  • #3   27. apr 2011 Jeg har spurgt om det samme, da jeg skulle bestille til endnu en Polterabend som skal afholdes i somme. Der oplyste han at papirerne var iorden. Men jeg må understrege at jeg altid har haft stor respekt for deres indstilling til sikkerheden, når jeg har været ombord. Har selv sejlet både på +80 mph i mange år. Så har en rimelig ide om hvor vigtigt det er.

    Har ikke selv set programmet. Så det kan jeg ikke udtale mig om.
    Nogen der ved om det ligger på nettet?

    Jeg har oplevet 2 andre gummibådsaktører i København klage over en 3. Som også holder til i CPH. Han skulle angiveligt ringe efter politiet og melde de andre ganske ofte.
    Det kan være ganske fornøjeligt at lytte med, når man ligger til kaj derinde:-)



  • #4   27. apr 2011 Den er her Claus A

    http://www.youtube.com/watch?v=PaGC3a9dUGw


  • Mads R
    Mads R Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 7
    #5   27. apr 2011 Samt her:
    http://www.dr.dk/nu/player/#/kontant/7587


  • #6   27. apr 2011 Hidtil var RIB-ALEX åbenbart den eneste af dem der havde styr på tingene og papirerne iorden. Så selvfølgelig var de andre tossede hvis han har haft klaget over at de ikke opfyldte kravene.

    Håber da at de andre har fået styr på det, har kun hørt godt om dem, men programmet fremstillede hverken Actionboat eller deres holdning til reglerne specielt positivt.


  • #7   27. apr 2011 Har nu fået set programmet.
    Sikke dog en reklame for RIBALEX. Skulle tro han kender Kåre Quist.
    Der er adskillige andre firmaer med godkendte både som ikke bliver nævnt.
    MHT Actionboat, samt andre jeg har prøvet har alle firmaer udstyret mig med vest. En ting jeg selv ville påpege da jeg selv er røget bagover med en båd en gang.

    Jeg har hørt at det er noget med de mål bådene skal overholde som man har dskuteret med søfartstyrelsen. Denne sag er ikke afklaret endnu. En aktør har fået godkendt sin båd inden for nogle dimentrale mål. Men en anden har ikke. Disse både er opmålt af forskellige personer, som dog begge er godkendt af DMA.
    Læs at ingen af disse firmaer er Actionboat.

    Kan ikke finde disse mål på deres hjemmeside. Men vil prøve at få dem oplyst.

    MHT sikkerheden så er der ingen tvivl om at dette skal være iorden. Uanset målene på båden. Men mon ikke disse ting forefindes i bådene hos allesammen. Veste osv. Radioerosv har der været i alle de både jeg har sejlet med.

    Til Søren L. Ja det er godt nok en udstilling af Actionboat. Kontant har før fået kritik for at klippe programmet sammen på en ukonstruktiv måde.
    Sådan ville jeg egentlig også selv gøre. Men mener ikke Kåre Quist er specielt dygtig. Enhver kan med lidt forberedelse bringe folk ud af fatning når man kommer løbende med et kamera og prefabrikerede spørgsmål.

    Mine egne erfaringer med RIBALEX er ikke gode. Har prøvet at måtte flytte flere både på flakfortet så vi kunne få vores store motorbåd ind. For de gad ikke flytte deres RIB. Heldigvis var der dog venlige sejlere som hjalp.
    Der var de folk der sejlede for RIBALEX meget arrogante og ligeglade.er frem eller tilbage så havde der været plads!
    Selvom de kunne have rykket 3met


  • #8   27. apr 2011 Mit tastatur driller

    Der var de folk der sejlede for RIBALEX meget arrogante og ligeglade.
    Selvom de kunne have rykket 3meter frem eller tilbage så havde der været plads!


Kommentér på:
Polterabend sejlads fra KBH-Mosede

Annonce