{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Rock under broen
  • #1   13. jun 2014 Vi sejler derover i morgen


  • #2   13. jun 2014 ja okay, ved bare ikke om det kommer til at blæse for meget smiley De har låvet 6m/s

  • #3   13. jun 2014 Hvis det ikke blæser for meget smider vi i Bogense og sejler der om smiley

  • #4   13. jun 2014 Under den nye bro på jyllandssiden er der et dobbelt slæbested.
    Det virker super og koster gratis, så der er nok knald på i morgen.


  • #5   13. jun 2014 Og husk så lige kortet og veste da der er masser af strissere på vandet!

  • palle j
    palle j Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #6   13. jun 2014 Og 2 store sten under vandoverfladen ud for de 2 gule sømærker der står på land, de er ikke afmæket.... smiley

  • #7   13. jun 2014 HUSK lige købe en billet Gratister er med til at slukke for den slags god musik HUSK det nu ville også gerne være der men, vores Sejlklub i Faaborg fylder 100 År


  • #9   14. jun 2014 Vi ligger i Middelfart ny havn, og har lige set 2 politi både eskortere en Bayliner i havn...

    Sprit stiv chauffør...

    Hvor er det bare torske dumt og fuldstændig uacceptabelt....det er også alle andres sikkerhed på vandet, så drop nu for fanden det sprut sejlads.


  • #10   14. jun 2014 Peter N. Ja 100% enig


  • #11   16. jun 2014 Bare ærgerligt at de de knaldede alt de kunne, istedet for at vejlede om specialregler ifht fratagelser - jo også lidt underligt at de har lagt en festival midt i et fredet område.
    Sejler en stor sløv båd, og gik i plan ca. 3-400 meter fra hel flotillen af både, men indkasserede en bøde på 2000 for at være for tæt på land, sejlede stik væk fra kysten. Sådan nogle natøvelse!!!


  • #12   17. jun 2014 Hvordan vil du have at de skal vejlede ??

    Det er dit ansvar at sætte dig ind i tingene på vandet, og hvis du har et kort eller en plotter, så står det på kortet.....


  • #13   17. jun 2014 De kunne jo starte med at give folk en advarsel, og sige at der gælder special regler for området. Så lang tid at man ikke laver noget hasarderet og er langt fra alle andre, finder jeg det sku som ret dårligt politi arbejde - tror da fanden at mange ikke syntes særligt godt om politiet længere, hvis deres eneste interesse er at snyde penge ud af borgerne..., de er jo åbenbart ikke kloge nok til at knalde de rigtige forbrydere.

  • #14   17. jun 2014 Altså.....der er regler på vandet, som der er alle andre steder, og det er sejlerens eget ansvar at overholde de regler det er. Alt andet er ikke andet end dårlige undskyldninger....

    Du forventer vel heller ikke at køre 120 km i en 110 zone på motorvejen også slippe med en advarsel ??


  • Gert H
    Gert H Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #15   18. jun 2014 Vi var der nogle timer. Politiet gik efter de få, der åbenbart hverken havde sat sig ind i forholdene eller havde lidt respekt for andre på vandet. Så thumb up for politiet herfra.

    Arrangørerne bryder sig ikke om gratisterne på vandet og det er dem, der skal klandres for "at lægge en festival i et fredet område"


  • #16   18. jun 2014 hvad fanden regner de med? self kommer der folk og hører musik. det gær der da også uden for de fleste andre festivaller. nu har de valgt at ligge den ud til vandet og der med går de ud fra at alle de kan se på vandet er folk der ikke vil betale!


  • #17   18. jun 2014 Såvidt jeg husker er det kun på vandet natur reservatet er, inde på land hvor koncerten foregår, er der ikke noget natur reservat....

    I øvrigt havde RuB ikke skærmet af for hverken udsigt eller lyd ud mod vandet, men der var sat trådhegn op, så man ikke kan komme ind på pladsen ude fra vandet...og det er der vist ikke noget at sige til smiley


  • #18   19. jun 2014 Nu var jeg der i mange timer, og oplevede desværre at mange af dem der blev snuppet, var ganske normale mennesker som var der for at hygge sig - men uheldigvis kom til at plane inden de var nået ud til bropillerne.
    For mit eget vedkommende var jeg måske 400 meter væk fra festival delen, og havde ingen i nærheden.


  • palle j
    palle j Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
  • #21   19. jun 2014 Palle j. Den burde alle lige læse
    smiley


  • #22   19. jun 2014 hvorfor hvis vi ikke sejler der nede???

  • #24   19. jun 2014 Det var da helt til grin med alt det politi, det lignede at de skulle rydde Christiania 4-6 mand i hver båd og 3 både afsted. Der har da aldrig været de store problemer ved RUB fra vandsiden. Sikke et spild af skatteydernes penge. Kan kun give Morten ret, fang de fucking tyveknægte der stjæler vores legetøj, men man kunne fandme sejle spritstiv rundt i en stjålet båd derovre uden redningsveste, men de kunne alligevel ikke drømme om at tjekke feks skrognumre ell. På en eneste båd et sted det kunne være helt oplagt. Nej det handler udelukkende om at knalde så mange som muligt, for at opnå resultater og for på nogen måde at kunne dokumentere nødvendigheden af deres overdrevne tilstedeværelse.

  • #25   19. jun 2014 Danmark er blevet en politistat hvor alm borgere afkræves beskyttelsespenge af voldsmonopolet og skat i forening. Det er jo nemmere at opfylde måltallene ved at jagte offerløs kriminalitet som ovenfor end at sætte ind mod virkelige kriminelle...i har jo ellers en hel bydel i Odense hvor politiet kunne gøre gode fangster hvis de turde komme der

  • #26   19. jun 2014 Vi lå inde i Middelfart Nyhavn, og om aftenen eskorterede 2 politibåde en Bayliner ind i havnen, det var 2 betjente der styrede Baylineren.

    Ejeren af båden var så sprit stiv, at han ikke var i stand til at lægge tov over pælene, han væltede rundt i båden.

    Jeg er i bund og grund hamrende ligeglad, med hvor mange der føler sig uretfærdig behandlet af politiet på vandet. For hvergang de forhindrer sådan en klaphat i at sejle mere, for hvergang bliver min færden på vandet mere sikker.

    Mere politi på vandet, ja tak !!

    Også som i alle andre af livets forhold så er det også på vandet, op til den enkelte sejler at sætte sig ind i de regler der er, også ren faktisk overholde dem.


  • #27   20. jun 2014 Nu startede jeg denne tråd, og har læst alle indslagene.
    Jeg er enig i at vi sejlere skal passe på os selv og alle de andre på vandet, og fedt de tager sådan en tåbe som ham i baylineren.
    Men det er sku stadig lidt voldsomt at de kommer med nye bestemmelser, og der ikke meldes ud om det, og de så ikke engang er villige til at give advarsler.
    Jeg følte mig ihvertfald MEGET retfærdigt behandlet, og det fik strisseren også at vide, og hans 4 kollegaer kiggede bare ned i gulvet, og virkede sku som om de var flove over deres egene arbejds metoder.
    Jeg er en voksen mand på 44 med et par unger ombord, og altså ikke nogen knægt der skal vise hvor stærkt jeg kan sejle - Latterligt, heldigvis har jeg også råd til at betale min bøde ... Men alligevel ....
    Men pas på Jeres fartmåler når I er i nærheden af Fyns land, for de er sku ret emsige derovre.
    Og så ellers god vind til Jer alle sammen, håber vi får mere af det fantastiske sommervejr fra næste weekend, så vover jeg pelsen og sejler fyn rundt smiley


Kommentér på:
Rock under broen

Annonce