{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

Skal i snart i vandet..? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

I der skal have båden i vandet, og ligge fast, hvornår plumper i båden i..?

Jeg synes ligesom jeg går og tripper konstant, tjekker vejr, vind og bølgehøjde 24/7 smiley

Lige nu, ser det ud til at blive perfekt onsdag, og nok også torsdag, så der bliver vist lige booket en fridag i kalenderen smiley

Tanker i morgen, så kan det sq ikke vare længe smiley

Og lige en stor tak til alle herinde, som har hjulpet og guidet mig fra a-z de sidste måneder. Som første gangs bådejer har jeg sq lært en del af jer, og i har hjulpet mig frem til bla. nyt teak gulv, bundmaling, service, nyt anlæg, ny plotter, nyt cover osv osv. Tror faktisk jeg har fået ryddet 100% op i min to-do liste, så nu håber jeg bare "The Good Life" vil starte, og give mig mange gode timer på vandet smiley

Hasta la vista boys smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal i snart i vandet..?
Kommentér på:
Skal i snart i vandet..?

Annonce