{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Vandsport omkring Haderslev {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Vi har jo en båd med tilhørende legetøj, og ville hører hvor mange herinde fra der sejler omkring haderslev? (mest syd for, som fx Årøsund, Hejsager, Kelstrup, Diernæs, Sønderballe, Genner)

Kunne da være sjovt at samles en dag og hive alt legetøj med og give den gas på vandet, slappe af i bådene, prøve hinandens legetøj smiley

Vi har Wakeboard og Ring til, ikke det største udvalg, men der skal nok komme mere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandsport omkring Haderslev
  • #1   14. jul 2009 Sejler også omkring Haderslev... sætter dog mest min båd i vandet ved hejlsminde, når det er godt vejr og cruiser så rundt over det hele. Trækker især meget omkring Brandsø når det er godt vejr. smider den i Haderslev fjord når det blæser lidt for meget og trækker så der( dog ikke til alles glæde)... har et liquidforce wakeboard og 3 sæt vandski...

• #2   15. jul 2009 Okay, er haderslev fjord god at sejle i? . Vi har ikke lige været deroppe at sejle endnu smiley . Så længe du sejler respektabelt, hvordan kan nogen så føle sig stødt over at du sejler med wakeboard?

• #3   15. jul 2009 ja jeg fatter det heller ikke... det er heller ikke ret mange der er sure over det:D men det er mega fedt inde i fjorden bare man har styr over de ting man laver sådan man ikke ligger og plasker midt i sejlranden...

• #4   15. jul 2009 Okay. Det er derfor jeg godt kan lide at sejle ved Hejsager strand. Reelt set (selvom man ikke må) kan man sejle 4 m fra stranden og trække wakeboard osv. 4 meter ude fra stranden er der nok mellem 1.50 og 1.90 dybt hele vejen langs stranden (800m). Ingen sten, eller lumske steder og tit læ, oppe i den "nordlige" del af stranden. (Der hvor stranden bøjer ud øst på) .

Tror vi sejler derover imorgen og trækker lidt board.

• #5   15. jul 2009 hej sker også vi sætter båden i ved haderslev smiley vi har vand ski og tube

• #6   15. jul 2009 Hej Mads.

Jeg kan i alt fald se at på det ene billede, er i på vej ud af Årøsund havn smiley . Syntes desværre bare vandet lige deromkring havnen er ulækkert, og ofte ikke særlig stille. Men stranden ud for Årøsund camping er et fint sted og sejle syntes jeg smiley

Kommentér på:
Vandsport omkring Haderslev

Annonce