Doral Monticello [Tidl. båd] 2005
3.130 visninger
|
Oprettet:
Doral Monticello
Årgang:
2005
Type:
Sportscruiser
Drivkraft
Mercruiser 350 MAG MPI Bravo III Gear 2,0 19p 4/3
Longblock 5.7 2019
Bravo III Seacore 2019
Longblock 5.7 2019
Bravo III Seacore 2019
Størrelse
28 fod med badeplatform
Interiør
Læder kabine med køleskab 12 / 230V Microovn og el kogeplade Toilet
Kold og varmt vand. Bruser på toilet og badeplatform.
Kold og varmt vand. Bruser på toilet og badeplatform.
Ekstraudstyr
Garmin 922xs Plotter Garmin 721G3 Kort
Garmin GHP Reactor 40 Autopilot
Garmin GPS 19x NMEA 2000
Smartcraft instrumentering
Hydraulik Styring
Trimsensor til plotter
Dobbelt USB Charger
24" HD TV / Glomex Avior VT300 DVBT2
Garmin GHP Reactor 40 Autopilot
Garmin GPS 19x NMEA 2000
Smartcraft instrumentering
Hydraulik Styring
Trimsensor til plotter
Dobbelt USB Charger
24" HD TV / Glomex Avior VT300 DVBT2
Bemærkninger
Vores 3 Doral.
Startede med en 170 sunquist, derefter en 210 Escape. Med flere overnatninger osv. Blev den dog for lille.
2018
En Monticello blev købt i sensommeren 2017. Den fik den store tur med renovering og opgradering forud for sæsonen 2018. El systemet blev renoveret i motorrum med ny skillerelæ kabler osv. Ny fenderliste og komplet slibning af bunden, 3 nye lag primer (antipest) og Jotun bundmaling. Kalechen havde ALDRIG været pakket ud ! Kabinen aldrig brugt !.Til gengæld skulle der bruges knofedt udvendigt på gelcoat osv. Motoren fik nye manifolder og et Ferskvands kit fra Monitor monteret. Derfor var motoren ude så motorrum også kunne shinnes op. Ny varmtvandsbeholder monteret. Nye 19P Bravo 3 propeller 4/3.
2019
Ændring af skillerelæ fra septor 1275 til Blue Sea system 120 amp med start isolation, Ny batteri lader Victron 25 amp med bluetooth, Batteriovervågning Victron 712 Bluetooth. Nye faria instrumenter. Prosport brændstoftryk ur med sensor. Derudover NY 350 MAG longblock da den gamle var begyndt at ryge lidt, utæt ved en ventil. Valgte at udskifte til en ny istedet for reparation af den gamle. Montering af Lewmar W700 ankerspil
2019 Nyt SeaCore Bravo III drev
Startede med en 170 sunquist, derefter en 210 Escape. Med flere overnatninger osv. Blev den dog for lille.
2018
En Monticello blev købt i sensommeren 2017. Den fik den store tur med renovering og opgradering forud for sæsonen 2018. El systemet blev renoveret i motorrum med ny skillerelæ kabler osv. Ny fenderliste og komplet slibning af bunden, 3 nye lag primer (antipest) og Jotun bundmaling. Kalechen havde ALDRIG været pakket ud ! Kabinen aldrig brugt !.Til gengæld skulle der bruges knofedt udvendigt på gelcoat osv. Motoren fik nye manifolder og et Ferskvands kit fra Monitor monteret. Derfor var motoren ude så motorrum også kunne shinnes op. Ny varmtvandsbeholder monteret. Nye 19P Bravo 3 propeller 4/3.
2019
Ændring af skillerelæ fra septor 1275 til Blue Sea system 120 amp med start isolation, Ny batteri lader Victron 25 amp med bluetooth, Batteriovervågning Victron 712 Bluetooth. Nye faria instrumenter. Prosport brændstoftryk ur med sensor. Derudover NY 350 MAG longblock da den gamle var begyndt at ryge lidt, utæt ved en ventil. Valgte at udskifte til en ny istedet for reparation af den gamle. Montering af Lewmar W700 ankerspil
2019 Nyt SeaCore Bravo III drev
Doral Monticello
aug 2018
Følger: 1 Følgere: 9 Både: 1 Emner: 1 Svar: 13
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 574 Både: 2 Emner: 28 Svar: 1.116
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 17 Både: 2 Emner: 12 Svar: 122
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 4 Både: 3 Emner: 3 Svar: 16
maj 2015
Følger: 9 Følgere: 51 Emner: 15 Svar: 283
jun 2008
Følgere: 26 Både: 3 Emner: 18 Svar: 354
sep 2013
Følger: 34 Følgere: 304 Både: 4 Emner: 27 Svar: 1.154
feb 2016
Følger: 12 Følgere: 10 Både: 1 Svar: 1
jul 2014
Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242