{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvad er jeres anbefaling.
  • #1   6. aug 2018 Personligt vil jeg aldrig anbefalede en gammel 2 takter . Den ny Evinride E-Tec kan jeg godt leve med men ikke en gammel dame som den du linker.

  • #2   7. aug 2018 Den havde jeg ikke købt, den er for gammel.
    Og de går i stykker når man ikke lige forventer det.
    Køb noget Yamaha, mariner, mercury, Evinride E-Tec , fra slut 90ér og op.
    Der er du noget mere sikker på at få noget mere holdbart.


  • #3   7. aug 2018 De gamle motorer, er jo altid det der giver søvnløse nætter smiley
    er budgettet ikke større, så det selvfølgelig svært at finde noget bedre, men sådan en gammel sag, sluger dæleme noget saft. og driftsikkerheden er ikke stor på de gamle motorer jeg ville ikke personligt ofre penge på sådan en gammel kværn for mig er det skrot smiley


  • #4   7. aug 2018 Evindrude gik konkurs i år 2000, som jeg husker det. Og motorer der er ældre end det, fås der ikke originale dele til.
    Men ellers plejer Evindrude at være en god motor, og hvis den er passet og plejet. Og ellers bare køre som den skal, så skal prisen vel bare være rigtig. Men det havde nu været bedst om den havde siddet på en båd, så den kunne testes under last. Der kan være ting som først viser sig der.
    Man kan vel også se det på den måde at hvis du skulle købe en ny. Så koster den vel op mod 150.000,- og hvis der skal lånes penge i banken til den, så er udgiften nok op mod 15-20.000,- pr år når man regner kaskoforsikring med osv. Så som sagt hvis du kan prutte prisen lidt ned, og den ellers spinner i 2år. Så er det vel vind vind der efter.
    Men det er jo altid en change at tage med brugt.


Kommentér på:
Hvad er jeres anbefaling.

Annonce