{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Quicksilver 470?
  • #1   24. jan 2006 hej!!

Det er en ganske udemærket speedbåd til 4-5 personer, som kommer hurtigt ud af vandet. den er god til vandsport, og så er den i et lækkert moderne design.. smiley

• #2   25. jan 2006 mener at jeg har hørt at dem er de både som politiet også bruger i dk, men er langt fra sikker.

• #3   25. jan 2006 ved det heller ikke, men synes bare at jeg har læst et eller andet om det. og har ingen ide, hvorfor jeg tror det.

• #4   25. jan 2006 Det er rigtigt nok..
    politiet har haft nogen af den type både men det er nogen år siden.. jeg mener at de afskaffede sig dem da det blev påkrævet at have speedbådsbevis... men politiet har ikk haft særligt mange af den type både fordi de ikke er hurtige nok!!!!

• #5   27. jan 2006 så havde jeg jo også lidt ret:)

• mads j
    mads j Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 39
    #6   29. jan 2006 jaa.. på Silkeborg søerne har/har de haft sådan en båd.. hehe.. er da værdigfald blevet stoppet af sådan en, hvor der stod 2 betjente, og den havde sådan en laang Reklame hvor der sjovt nok stod "POLITI" :P.. hehe

• #7   29. jan 2006 jeg har haft en Quicksilver 550, som er storebroderen til 470. og det var sgu noget skrammel, vi købte den af ny og efter et par måneder var glasfiberen revnet flere steder. Sæderne røg fra hinanden for et godt ord, skruerne faldt simpelthen ud af beslaget. Hvis man vil sejle lidt frisk til kan den slet ikke holde sammen, tanken rykkede sig løs i fundamentet og lækkede så benzin i bunden, sikke noget pis! Men hvis man bare lader være at plane i sådan en båd er den sikkert fin nok. Men min 20år gamle sea ray holder bedre end den helt nye quicksilver gjorde.

Kommentér på:
Erfaringer med Quicksilver 470?

Annonce