{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.588 visninger | Oprettet:

60 hk 4 takt {{forumTopicSubject}}

hej bådgalleri,nu er jeg ved at være kommet så langt at jeg kun mangler en maskine,jeg er meget på udkig efter en 60hk 4 takt endten
mercury
mariner
yamaha
honda
suzuki
og så max 6 år for gammel
pris 25-35000kr
håber nogle kan hjælpe....
har været på dba og sådan,men måske andre kendte nogle tilbud.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  60 hk 4 takt
  • #1   14. jan 2010 vi har en på mit arb årg 06 til 30000 mener jeg vestbådudstyr i køge

  • #2   15. jan 2010 Der er noget med at Mercury/Mariner irer til i skyllekanalerne og Honda irer omkring pakdåsen bag propellen så gearkassen flækker.

    Ret mig hvis jeg husker forkert.

    Skulle jeg vælge blev det suzuki, gang på gang bliver jeg imponeret når jeg "hører" dem gå.
    Der er solgt mange Suzuki´er så der må snart komme nogle gode tilbud.


  • #3   15. jan 2010 det må jeg sige troede egentlig at honda var toppen af poppen, men det vil jeg ha med i min kiggen, jeg må kigge videre tak.

  • #4   15. jan 2010 Honda'en på vores Karnic' kører uden problemer.
    Vi har også haft honda tidligere og aldrig haft problemer med dem.

    Har dog haft problemer med relæet til trimmet på Mercury'en.
    Men jo Suzuki er helt sikkert en rigtig fin motor.


  • #5   15. jan 2010 det var da inponerende at suzuki er kommet sådan ind på marked....
    de gamle 2 takter syntes jeg ik at ha set mange af??? men jeg må til at undersøge de link i har givet mig,takker


  • #6   19. jan 2010 hej igen, skal ud og kigge på to yamaha 60hk 4 takt, til weekenden, den ene en 2000,den anden en årgang 2005, er der særlige ting jeg skal være opmærksom på, andet end ellers? Har de nogle børne sygdomme? På forhånd tak

Kommentér på:
60 hk 4 takt

Annonce