{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Samling af 12 ikea reoler med 24 låger 1.999 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af skrue på påhængsmotor.
  • #1   9. apr 2010 ikke andet end at det er svært at prøve motoren uden skrue , hvilket gør at du risikerer at købe katten i sækken.

• #2   9. apr 2010 Hvis jeg nu får en skriftlig garanti for at motoren, bortset fra manglende skrue ikke fejler noget? Sælger siger at den starter og kører godt....

• #3   9. apr 2010 Hej,

Det kunne være rart at få at vide hvad det er for en motor ( fabrikat ) og hvor gammel den er. Der er stadig motorer på markedet hvortil du ikke længere kan få reservedele inkl. propeller.
    Vh

• #4   9. apr 2010 vær også opmærksom på , at fx de gamle mariner passer sammen med andre mærker , så det kan være billigere at købe det sådan.

• #5   9. apr 2010 hvad er størrelsen og alder på motoren.. den skal satme da være billig for at det kan svare sig at købe noget der ikke er komplet

• #6   10. apr 2010 En 4 hk Mercury i fin stand (minus skrue) fra 95' + ekstern tank. Har købt den for 1900,- Derudover fandt jeg en matchende, brugt, skrue til 200,- Har en opfattelse af et prisleje omkring 4 - 5000 for den type motor?

• #7   13. apr 2010 de 4-5.000 kr. kan du få en helt ny 4 hk. påhængsmotor for. Ville umiddelbart holde mig langt væk fra en motor der er 15 år gammel. specielt når du kan få en ny med garanti osv for 1500-2000 mere.
    Men hvis den har gear, så kan du altså godt prøve at starte motoren op. så skal den bare være i neutral, og så selvfølgelig huske at have vand til benet smiley

Held og lykke med det

(link fjernet)

Kommentér på:
Skift af skrue på påhængsmotor.

Annonce