{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.912 visninger | Oprettet:

Vandscooter eller jetski {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg har fået en skør tanke om at jeg godt kunne tænke mig en vandscooter eller jetski, men hvad for man mest ud af som nybegynder? og hvor skal jeg lede efter noget brugt og billigt, har prøvet dba.dk, og der er ikke rigtig noget.. og hvorhenne er det egentlig tilladt at sejle med dem...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandscooter eller jetski
  • #1   6. mar 2006 Hey Charlie.
    Det lyder som en god ide. Det er alletiders men sådan en maskine. Vandscooter og jetski et alligevel to noget forskellige ting. Jetski'en er jo kun til race og kan være rimelig udmattende hvorimod scooteren også kan bruges til længere cruiser ture, men nogle modeller kan også sejles ekstremt hårdt.
    Hvor meget vil du bruge på det?

• #2   6. mar 2006 Jeg havde også selv forestillet mig en vandscooter, synes bare også at jetski ser sjovt ud. Jeg har lige købt en båd til små 300.000,-, og vandscooteren skulle så bare med ud når damen også skal med, så kan hun jo få lov at ligge og sole på båden, og drengene kan så lege lidt på scooteren. Men grundet den store pris på båden, og det faktum at jeg er nybegynder, havde jeg regnet med maks. 30.000, er det urealistisk...?

• #3   6. mar 2006 Hej nicolaj.
    Så får jeg mit ny indkøbte wakeboard at se imorgen, glæder mig til at se hvad det er for en sag du har solgt mig. Har kigget på dit link, havde set den tidligere, men sprang den hurtigt over da jeg ingen forstand har om vandscootere. Tror du det er et godt køb? Har jetzone ikke en hjemmeside, synes ikke jeg kan finde en...?

• #4   6. mar 2006 Hvor meget vedligeholdelse er der egentlig på sådan noget.. Går de tit i stykker, og er reservedele dyre?

• #5   7. mar 2006 Jeg ved ikke det store om vandscooter eller jetski, men hvad med seadoo 3D? Der kan du ændre hvad man vil. Der følger et sæde med, som man kan montere, så du kan sidde ned som på en vandscooter, eller man kan stå op som på jetski, jeg synes personligt at det er et meget fedt alternativ :o)

- http://www.ride3d.com/

Jeg håber du kan bruge det til noget, og at du får glæde af vandscooter eller jetski!

Hilsen Martin

• #6   7. mar 2006 Tak for alle svarene..
    Den der seadoo 3D er ret lækker, men tror den overskrider budgettet en smule.

• #7   7. mar 2006 Det har du desværre ret i, Charlie - seadoo 3d er stadig forholdsvis dyr! - Men der er til gengæld også rigtig mange mulig hedder i den smiley

Lige et spørgsmål; Hvad er forskellen på en seadoo hx og en yamaha wave blaster? Jeg synes seadoo hx ligner yamaha wave blaster, og omvendt!

Hilsen Martin

• Shrimp S
    Shrimp S Tilmeldt:
    dec 2005

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 14
    #8   8. mar 2006 Er det så egentlig Seadoo 3D Base, Seadoo 3D Premium eller Seadoo 3D DI i vil have til salg??

Og er der nogen der kan fortælle forskellene på de tre modeller??? ;S

• #10   8. mar 2006 Hehe! Jeg har selv været inde på ebay og se den 'sea gladiator' Jeg synes selv den ser fin ud, men jeg tvivler mere på motoren da den ikke kommer fra noget kendt firma!

Jeg har selv tænkt rigtig meget på en vandscooter, da de er super smarte, de koster næsten ingenting og de sejler stærk smiley
    Det eneste problem jeg har, er at den anden side af fjorden er tysk, hviket jo er meget hyggeligt, da de nogle gange holder sådan nogle hyggelige havne fester! - Men der er også nogle ulemper ved det, kystvagten sejler hele tiden rundt og patruljere, for og ungå smuglere mm. Derfor er jeg lidt bange for og invistere i en vandscooter, da jeg ikke rigtig tror at jeg kan sejle med den uden og bliver 'anholdt' men hvis jeg nu holder mig på den danske side, vil de så kunne sejle he og stoppe mig?

Hilsen Martin

Kommentér på:
Vandscooter eller jetski

Annonce