1.912 visninger
|
Oprettet:
Vandscooter eller jetski {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg har fået en skør tanke om at jeg godt kunne tænke mig en vandscooter eller jetski, men hvad for man mest ud af som nybegynder? og hvor skal jeg lede efter noget brugt og billigt, har prøvet dba.dk, og der er ikke rigtig noget.. og hvorhenne er det egentlig tilladt at sejle med dem...
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 25 Både: 15 Emner: 18 Svar: 138
Det lyder som en god ide. Det er alletiders men sådan en maskine. Vandscooter og jetski et alligevel to noget forskellige ting. Jetski'en er jo kun til race og kan være rimelig udmattende hvorimod scooteren også kan bruges til længere cruiser ture, men nogle modeller kan også sejles ekstremt hårdt.
Hvor meget vil du bruge på det?
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 2 Emner: 13 Svar: 64
feb 2006
Så får jeg mit ny indkøbte wakeboard at se imorgen, glæder mig til at se hvad det er for en sag du har solgt mig. Har kigget på dit link, havde set den tidligere, men sprang den hurtigt over da jeg ingen forstand har om vandscootere. Tror du det er et godt køb? Har jetzone ikke en hjemmeside, synes ikke jeg kan finde en...?
feb 2006
maj 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Både: 2 Emner: 24 Svar: 125
- http://www.ride3d.com/
Jeg håber du kan bruge det til noget, og at du får glæde af vandscooter eller jetski!
Hilsen Martin
feb 2006
Den der seadoo 3D er ret lækker, men tror den overskrider budgettet en smule.
maj 2005
Lige et spørgsmål; Hvad er forskellen på en seadoo hx og en yamaha wave blaster? Jeg synes seadoo hx ligner yamaha wave blaster, og omvendt!
Hilsen Martin
dec 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 14
Og er der nogen der kan fortælle forskellene på de tre modeller??? ;S
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 2 Svar: 13
maj 2005
Jeg har selv tænkt rigtig meget på en vandscooter, da de er super smarte, de koster næsten ingenting og de sejler stærk
Det eneste problem jeg har, er at den anden side af fjorden er tysk, hviket jo er meget hyggeligt, da de nogle gange holder sådan nogle hyggelige havne fester! - Men der er også nogle ulemper ved det, kystvagten sejler hele tiden rundt og patruljere, for og ungå smuglere mm. Derfor er jeg lidt bange for og invistere i en vandscooter, da jeg ikke rigtig tror at jeg kan sejle med den uden og bliver 'anholdt' men hvis jeg nu holder mig på den danske side, vil de så kunne sejle he og stoppe mig?
Hilsen Martin
Vandscooter eller jetski