1.754 visninger
|
Oprettet:
vandscooter eller jetski {{forumTopicSubject}}
hey bg hvad sys i er fedeste for overvejer lidt hvad jeg skal købe?
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Både: 3 Emner: 8 Svar: 337
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Både: 6 Emner: 6 Svar: 217
Jeg har selv haft en vandscooter og det er sku nemt, bare at sætte sig op, starte og så bare give gas. Det er der sku ikke det store i. Det er sjovt i kort tid og så sker der ligesom ikke mere. Men du kan få nogle sjove timer med vennerne og de vil elske det. Dog tror jeg du bliver træt af det i lændgen.
Jetski er jeg selv lige begyndt på og det er noget som kræver meget mere - her skal lægges nogle timer i det med det bliver så også ved med at være sjovt da du hele tiden kan udvikle dig. Hvis du først kan den ene ting, så er det bare videre til den næste.
Som Kennth nævner kan du forsikre mange vandscootere, men skal du nok ikke regne med at kunne med din jetski da der ikke er 100% klare regler omkring brug af dem.
Men gør da op med dig selv om du skal bruge noget sjov med vennerne engang i mellem og så er det bare det - eller du måske gerne vil udfordre dig selv og prøve nogle grænser af ! - Ellers kan jeg kune sige at jetverden er sjov og vanedannede
Hvad har du kig på lige nu ?
okt 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Både: 3 Emner: 65 Svar: 275
sep 2004
Følger: 29 Følgere: 40 Både: 9 Emner: 41 Svar: 472
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 4 Emner: 8 Svar: 67
min kawa 250 brugte hurtig 600kr i benz kunne faktis gøre det på under en time.. og jeg savenede min jetski i længden selvom den var fra 80erne og 20 liter med den var man træt.
men labge ture med vennerne med wakeboard og ring er vandscooter den eneste der dur
vandscooter eller jetski