{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vandscooter eller jetski
  • #1   2. dec 2009 var ved at købe en jetski men den kunne ikke forsikres hvis jeg ikke sejlede i godkendte områder. så jeg kigger lidt efter vandscooter i stedet.

• #2   2. dec 2009 Syntes det kommer meget an på hvad du gerne vil !

Jeg har selv haft en vandscooter og det er sku nemt, bare at sætte sig op, starte og så bare give gas. Det er der sku ikke det store i. Det er sjovt i kort tid og så sker der ligesom ikke mere. Men du kan få nogle sjove timer med vennerne og de vil elske det. Dog tror jeg du bliver træt af det i lændgen.

Jetski er jeg selv lige begyndt på og det er noget som kræver meget mere - her skal lægges nogle timer i det med det bliver så også ved med at være sjovt da du hele tiden kan udvikle dig. Hvis du først kan den ene ting, så er det bare videre til den næste.

Som Kennth nævner kan du forsikre mange vandscootere, men skal du nok ikke regne med at kunne med din jetski da der ikke er 100% klare regler omkring brug af dem.

Men gør da op med dig selv om du skal bruge noget sjov med vennerne engang i mellem og så er det bare det - eller du måske gerne vil udfordre dig selv og prøve nogle grænser af ! - Ellers kan jeg kune sige at jetverden er sjov og vanedannede smiley

Hvad har du kig på lige nu ?

• #3   2. dec 2009 køb et JETSKI, du vil synes vandscooter er kedelig i længden, på en jetski kan du lave mange flere sjove tricks osv- jetskie er bare federe

• #4   3. dec 2009 hvis man ikke har en båd og kan tage jetskien ud sammen med, så syntes jeg personligt vandscooter er sjovest. Men det kan jeg jo nemt sige, da jeg har sejlet begge dele rigtig meget. Men jetskien har kun benzin til en times effektiv sejlads, hvor vandscooteren snildt klarer 4 timer. Så du kan altså bedre sejle ture på vandscooter. Men alt skal jo prøves, så det er jo kun et spørgsmål hvad du starter med :o)

• #5   5. dec 2009 synes også det har noget af gøre med hvor mange penge du vil bruge på det?
    min kawa 250 brugte hurtig 600kr i benz kunne faktis gøre det på under en time.. og jeg savenede min jetski i længden selvom den var fra 80erne og 20 liter med den var man træt.
    men labge ture med vennerne med wakeboard og ring er vandscooter den eneste der dur

Kommentér på:
vandscooter eller jetski

Annonce