{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.767 visninger | Oprettet:

Daniel N
Daniel N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Leje af større båd/både (1 times tid) {{forumTopicSubject}}

Hej kaptajner!

Jeg står i en situation hvor jeg skal fragte ca 60 mand fra Langelinie til Lautrupkaj/mole ude ved Svanemølleværket d. 10 Juli. Desværre må de der kanalrundfart både ikke sejle derind, og derfor spørger jeg nu her.
Det drejer sig kun om den lille tur som ikke burde tage mere end en lille time. Nogen der kan klare sådan en tur mod betaling eller evt. ved hvor jeg skal henvende mig?

med venlig hilsen
Daniel

Edit: Er allerede bekendt med Sagaqueen og Sparshipping (Tak Nicolas)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leje af større båd/både (1 times tid)
  • #1   9. maj 2010 Har du ikke for ganske nyligt oprettet en lignende tråd

• Daniel N
    Daniel N Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   9. maj 2010 Jo. Men fora herinde er så tåbeligt lavet at emnet ikke hopper til forsiden når de bliver besvaret, ligesom stort set alle andre fora. Dvs. at der ikke vil være nogen der ser emnet, med mindre man specifikt søger efter det... og det synes jeg er en skam. Derfor opretter jeg et nyt... Eksponering, ikk smiley

• #3   9. maj 2010 engstrøm marine har noget båd udlejning... dykkertaxa.dk har og noget

• #4   9. maj 2010 Book evt. en eller flere både hos www.actionboat.dk der kan kun være 12 i hver men det går stærk når først de er ude af havnen, så alt efter hvor mange både du tar vil det godt kunne gøres på en time,

• #5   9. maj 2010 Hej Daniel N - Jeg må desværre rette dig angående forummet. Der er nemlig mulighed for at sortere om man vil se seneste emne eller om man vil se seneste indlæg i de forskellige emner. Jeg kan se din tidligere tråd har været kigget på over 200 gange, jeg formoder at når folk ikke svarer, så er fordi de ikke kan hjælpe dig.

Det jeg egentlig gerne bare vil sige er at du ikke skal genposte flere emner, da der absolut ikke er nogen grund til det smiley ...

Nok om det - Lidt søgning på google gav dette resultat: http://www.ribalex.dk smiley

Kommentér på:
Leje af større båd/både (1 times tid)

Annonce