{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

Thomas a
Thomas a
Tilmeldt:
28. feb 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Johnson 30 hk {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg har en 30 hk 2 takt. Johnson fra år 2000.

kunne godt bruge lidt mere power fra den , så mit spørgsmål er så, kan man gøre noget ved ded, så den kommer til at yde mere??
Og lad nu være med at skriv "KØB EN STØRRERE"

Mvh.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Johnson 30 hk
Kommentér på:
Johnson 30 hk

Annonce