{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Doral 170 BR {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig videre med et probelm jeg måske har med min skrue.
Båden er en doral 170 br, med en mercury påhængsmotor 90 hk totakt. Jeg er i tvivl om jeg har den rigtige stigning på min skrue, lige nu har den en stigning på 19 men min omdrejningstaller viser desværre ikke de korrekte omdrejninger så jeg ved ikke om motoren går med alt for mange omdrejninger. Er der nogen som har samme motor og båd, og hvilken stigning benytter i.

Tom

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Doral 170 BR
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #1   6. jun 2010 prøv evt at lave et indlæg på baadsnak. De har styr på det derinde

• #2   6. jun 2010 Syntes det lyder af meget har selv sådan en båd bare med 115hk. og med en 19" alu går den 5200 rpm, men en mercury vengeance 18" stål 5600 rpm, nu har jeg lige købt en fire bladet stål 17" 5400 rpm.. alle tal er self når motor er trimmet ud.

Men det kommer jo lidt an på hvad du foretager dig på vandet om det er ski, wake, tube, fart, osv. men vengeance er en rigtig god allround prop, jeg bruger den 4 bladet da den er god til træk og løfter rigtig godt, da vi står på wakeboard, men det koster jo i fart smiley

Har min vengeance tilsalg hvis det var noget, den vil passe godt til dig, og du vil mærke stor forskel....

Håber det hjalp lidt, Mvh Henrik

• #3   26. sep 2010 hej

min er os med 19 p.
    og den kunne godt tåle 20 eller 21 p

men kommer an påom du skal trække ski. eller om det er fart du vil have.

• #4   26. sep 2010 ellers gå ind på mercurymarine.com

Kommentér på:
Doral 170 BR

Annonce