{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Wellcraft scarab
  • #1   28. mar 2006 reservedele er intet problem.. men det er benzinøkonomien... kender en der har en 205 hk.. 1200 kr smutter nemt på en weekend.. men lyder som en fed båd... ; )

  • #2   28. mar 2006 ok, men det er som sagt kun en "lille" scarab model 18" og 205 hk er vel meget passende, mener heller ikke at den vejer så vildt meget, mener sælger sagde 1250 kg med trailer men han var ik helt sikker.

    Men er scarab ellers en fin båd?


  • #3   29. mar 2006 Abslolut! Klart en topklassebåd med rigtig gode sejlegenskaber. Men går naturligvis ud fra at vil prøve den inden betaling.!
    Er det den der er på dba.dk som er til salg omkring Vejle?


  • #4   29. mar 2006 Hej morten, ja self skal den prøve sejles inden, og ja det er den ved vejle. ser det ik ud til at det er et fin nok køb? hvis det hele altså er i orden.

    Det der bekymre mig er benz økonomien, og så tror jeg ik der er meget plads i båden, men det må jeg jo se når jeg tager ned og kigger på den


  • #5   29. mar 2006 Kan forstå dine bekymringer.

    Benzinøkonomi: Er en by i Rusland. Kan slet ikke sammenlignes med din nuværende. 4-5 gange så meget er ikke urealistisk... Så nyd det mens pungen (altså den i bukselommen) er til det.

    Plads: Tja... Det er jo ikke en familiebåd, men mere en sportsbåd. Det betyder ofte, at sejlegenskaberne er i top, men pladsen er lidt dårligere udnyttet.
    Men omvendt, hvor tit er i mere end 5 stykker der skal ud?

    Knæk & bræk med kigget/købet.


  • #6   29. mar 2006 Ja du har nok ret i at det er sjælden man er mere end 4-5 stykker der skal ud.
    og tak tak


Kommentér på:
Wellcraft scarab

Annonce