{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rock under broen
  • #1   20. apr 2006 Jeg regner med jeg kommer.

Kolding havn er en mulighed, men så er der et stykke vej derud (ca ½ time) og der er en del trafik ved slæbestedet den dag (der er kun 1 rampe).
    En anden mulighed er ude ved Løveodde, og ligger ret tæt på Kolding Fjords udmunding på sydsiden. Så er der ikke så langt at sejle, men har aldrig brugt det selv.
    Derudover kan nævnes Skærbæk, Middelfart og andre omkringliggende havne. Næsten alle bør have et slæbested.

• #2   20. apr 2006 Der er også et slæbested under den nye lillebæltsbro, på fredericia siden.

• #3   20. apr 2006 Kommer nok os.. smider båden i vandet ved vejlby campingplads.. hehe smiley

• #4   20. apr 2006 okay gutter. vil dog påminde alle der kommer til rock under broen.

der er rigtig mange både der ligger for anker stadig hele natten. og når folk går under dæk for at sove, så hamrer mange både ind i hindanden pga at mange sejlere t´regner med at "de andre" har deres fendere oppe, men i de tilfælde de ikke har det. så giver det altså nogle pænt store ridser når en 42 fods sejlbåd driver ind i fribordet. så gutter, hold god afstand og vær forudseene for at vinden altså godt kan vende..
    ellers ses vi jo nok:)

• #5   20. apr 2006 Et andet godt råd:

Husk nu for helvede jeres speedbådskørekort/duelighedsbevis. Panserse er der, og de er hårde (taler af bitter erfaring) smiley

• #6   20. apr 2006 Mark B;

Jeg tager til rock undere broen, sammen med et par stykker. Var afsted sidste år for første gang, det var skægt, dog var der koldt.

• #7   20. apr 2006 jeg er også klar... : )

• #8   20. apr 2006 kommer også til rock under broen men det er inde på pladsen...

• #9   20. apr 2006 hvis jeg kan få transport kommer jeg vel også.

• Casper B
    Casper B Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Svar: 3
    #10   21. apr 2006 Du skal da bare smide den i vandet under den nye bro, bare på jyllandssiden, der er en plads med slæbested ovs. - kan ikke være meget nemmere.. :0) Vi ses ! hehe

• #11   21. apr 2006 Okay... lyder da nemt, lige under broen. Men hvordan med trafikken, skal man op før hønsene får sko på... smiley
    eller er der mulighed for at smide mere end en båd i af gangen..?

• #12   21. apr 2006 nej det plejer at være nemt nok at komme til rampen, medmindre der er trollefiskerstævne, så er det sgu et mareridt, for efter at hver enkelt så har holdt i kø en halv time for at komme til rampen, så skal de først i gang med at demontere lygtebom og kaleche, samt tjekke om nu alt fiskegrejet nu er i værktøjskassen inden de så kan sætte båden i.

• #13   22. apr 2006 ja det er sjovt at nogle folk ikke kan klargøre og pakke deres både inden de kører på rampen, så den bare lige skal trilles i... så tager det jo under to minutter, så er væk igen...

• #14   23. apr 2006 Jeg plejer også kun at tage kalechen + lygtebom af...
    Alt andet happengut er smidt ind i båden hjemme fra.
    Så det tager ikke lang tid.

Jeg har lige været en tur i Fredericia her i weekenden,
    for at kikke på det sted under broen, hvor der er slæbested. Det ser ud til at være okay.
    Så håber vi bare vejret bliver ok... For jeg er godt nok tændt...
    Og tak for fif´ne
    see ya :-))

• #15   25. apr 2006 er det svært at finde fra motor vejen... har været på stedet flere gange men har altid sejlet dertil...

• #16   25. apr 2006 det er nemt at finde fra motorvejen, det er til venstre i krydset også til venstre af den første vej, og den kører man så ned i bunden af (det sidste stykke er grusvej)

• #17   26. apr 2006 Frakørsel 59. drej til venstre mod fyn. og 1st gang til venstre... be there... smiley

Kommentér på:
Rock under broen

Annonce