{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

Motor under vand, i ca. 1min. {{forumTopicSubject}}

Hejsa , håber i kan være behjælpelige med lidt hjælp til opstart af påhængsmotor, da jeg sidst på ugen har lovet at kigge på et tilfælde hvor i en bådulykke båden har lagt med bunden op af i ca. 1min. Har selv lidt forstand på motorer men tænkte der var ting jeg skulle passe på med i forhold til ledningsnettet, eller andre ting. Det er en mercury optimax som jo har DFI. Så det er jo ikke noget med vand i kaburatoren osv. Er der ting der feks. burde skilles og evt tørres inden opstart. Kunne tænkes jeg kunne få brug for nogen gode gamle råd hvis den ikke bare starter. Ville den evt kunne klarer lidt pift med lidt jetspray eller har i nogen gode råd. heller ikke sikkert det bliver noget problem.
Mvh.Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor under vand, i ca. 1min.
  • #1   24. okt 2010 Den motor skule have været renset, skyllet, konserveret og startet op STRAKS den kom op af det saltvand. Alt er iret, det går vildt hurtigt når saltet reagerer sammen med ilt

• #2   24. okt 2010 hvis den har ligget så længe kan det vist være lige meget... det har nok taget skade alligevel....men du kan da evt lige rive en gang konserveringsspray over det hele og fylde en gang olie i cylindrene og dreje svinghjulet med håndkraft før du bruger starteren

• #3   24. okt 2010 Det er nogle dygtige folk der kan vende en båd med en optimax på, på 1 min. det må man sige......

• #4   25. okt 2010 Nu har manden jo ikke skrevet at det var saltvand det skete i?
    -Det kan jo ligeså godt være ferskvand og så er det jo ikke nær så slemt

Kommentér på:
Motor under vand, i ca. 1min.

Annonce