{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvem har lyst til at kaste
  • #1   11. jan 2011 Det er dyrt og leve men sjovt

  • #2   11. jan 2011 det koster lidt men hva faan man lever jo kun 1 gang smiley og det er jo pisse fedt at være på vandet smiley

  • #3   11. jan 2011 Synes sku man bliver nød til at tage lidt ansvar for hvor meget man bruger og have det i baghovedet. Både med hensyn til en egen Økonomi, og så for miljøet.

  • #4   11. jan 2011 Tim : det er jo meget tydeligt at det har du smiley

  • #5   11. jan 2011 tror ikke man skal tænke så meget over hvad vi bruger når man tænker på de tons de store coaster bruger i døgnet så er det småting men man kan jo få den nye volvo penta med cat så er man da lidt på vej smiley

  • #6   11. jan 2011 He he, jo flere der lader bilen blive stående i garagen, jo mere plads er der til os andre på vejene....:):):):):):):):)

  • Tim L L
    Tim L L Tilmeldt:
    okt 2009

    Emner: 9 Svar: 58
    #7   11. jan 2011 michael B
    klart !! bare ik til de priser.. de fleste folk tror stadig deres båd er belagt med guld GG


  • #8   11. jan 2011 jeg synes de er billige nok . ? belagt med guld ? arrh

  • #9   11. jan 2011 De bliver ikke billigere om et par måneder - så skal der handles så er det nok nu det er bedst. Allerbilligst er det dog at vente, og vente, og vente, og bare blive ved med at vente - men det er ikke nær så sjovt smiley

  • #10   11. jan 2011 Jens : hvor har du ret , med pc er det same shit

  • #11   11. jan 2011 Enhver ved at det koster kassen at sejle, har man ikke råd til det skal man blive fra det. Logik for burhøns

  • #12   12. jan 2011 Tror ikke du skal kigge efter båd....
    Prøv men en fjernstyret bil, drageflyning eller anden hobby i samme dur.
    Er du glad for vand så prøv vindsurfing.


  • #13   12. jan 2011 Tim - Jeg har en super god idé.
    Hvis du melder din "fulde tv-pakke" til kr. 409 pr. måned fra, og vælger "mellempakken" til kr. 309,- pr måned, sparer du HELEL kr. 100,- pr. måned. De kr. 100,- kann du så bruge på sjov og spas, f.eks en 4 x 500g af Nettos allerbedste mormorkaffe og en citronmåne smiley
    Det bedste ved "mellmepakken" er at du stadig har mulighed for at se TV Charlie og hygge med Meyerheim - Det må være noget lige for dig - lige din ånd smiley


  • #14   12. jan 2011 Jeg tror ikke vi ser drastiske fald i benzinprisen - vi må lære at acceptere at fossile brændstoffer er kostbare MEN;

    Køber du 1/2 kildevand på en tankstation, så koster det ca. 15,- kr.

    Køber du 2 x 1/2 L Coca Cola på en tankstation, så koster det ca. 40,- kr.

    Køber du 2 x 1/2 L Carlsberg øl på en tankstation, så koster det ca. 30,- kr.

    Til sammenligning koster 1 liter benzin ca. 12,- kr


  • #15   12. jan 2011 Først jeg har intet imod at betale det det koster at sejle

    Sparkede lidt over 100 timer af i 2010

    Men Rolf din samenligning holder ikke.

    Benzin 12 kr Literen med et forbrug på min egen båd på gennemsnit lidt over 20 L i timen.

    tro ikke du drikker 20 liter cola, øl eller kildevand i timen.

    Men ja hvis man syntes det er et voldsomt problem eller man ikke har råd, så sælg båden, det er sgu ikke sjovt hvis den bare ligger stille.


  • #16   12. jan 2011 bare skift til sejlbåd så er i ude af det

  • #17   12. jan 2011 Kunne vi ikke drømme om smiley
    Hvad skal sejler folket så brokke sig over smiley


  • Tim L L
    Tim L L Tilmeldt:
    okt 2009

    Emner: 9 Svar: 58
    #18   12. jan 2011 fulde tv-pakke 2 x 1/2 L Carlsberg og drageflyning Jøsses

  • #19   12. jan 2011 Tjaah. Ingen vind eller for meget vind eller modvind. Vi skal nok finde på noget at brokke os over. Men jeg har nu ikke noget imod speedbåde, hvis jeg havde det var jeg nok ikke herinde.

  • #20   13. jan 2011 Åh manglede der et v, det må du undskylde, skal nok prøve at skrive så du osse kan forstå det, der skulle stå drageflyvning.

Kommentér på:
Hvem har lyst til at kaste

Annonce