{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.570 visninger | Oprettet:

Århusimport - Glasfiber {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til at bestille en masse glasfiber, omkring 60-70 kvm. og jeg har læst mig frem herinde at mange har købt hos Århus import. Men hver gang jeg ringer til dem, går den på telefonsvarer. Jeg har ikke kunne få fat på dem.

Men jeg ville høre jer, om i har gode erfaringer med dem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Århusimport - Glasfiber
  • #1   3. mar 2011 hej anders jeg har også købt glasfiber og polyester hos århus import vil sige de er svære at få fat i men bliv ved så skal det nok lykkes ang. hva de sælger er det rigtig god kvalitet jeg købte en hel rulle 350 grams glasfiber med tilhørende polyester og hærder og det er bare rigtig fint når det er lagt på båden hærder fint osv. så køb du bare ved dem smiley

mvh thomas

• #3   3. mar 2011 Jeg prøver at sende en mail. smiley det virkede bare specielt at de aldrig tog telefonen.. Det er ca. 50-60 kvm glasfiber jeg skal have fat på i 350 g.. Så det er vel ca. 45 kr for 3kvm. hvis jeg har regnet det rigtig ud,

Hvor meget glasfiber er der på en rulle ? smiley

• #4   3. mar 2011 Jeg prøver at sende en mail. smiley det virkede bare specielt at de aldrig tog telefonen.. Det er ca. 50-60 kvm glasfiber jeg skal have fat på i 350 g.. Så det er vel ca. 45 kr for 3kvm. hvis jeg har regnet det rigtig ud,

Hvor meget glasfiber er der på en rulle ? smiley

Kommentér på:
Århusimport - Glasfiber

Annonce