{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.085 visninger | Oprettet:

Niels B
Niels B
Tilmeldt:
9. mar 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Skylning af kølesystemet ?? {{forumTopicSubject}}

Hej
Håber der er nogle der kan hjælpe mig, med mine spørgsmål, har kun haft båd(jolle) i 1 sæson så bær over med mig...
Har lige købt en Marine 8 hk 2 takts påhængsmotor ( brugt 2004) til min jolle. Havde min båd liggenedene med motor, hele sommeren i vandet, og tog den op til efteråret og fik service på min gl motor. Nu løser jeg så i vedligeholdelse manualen, at man skal Skylle kølesystemet hver gang efter brug!!! kan det passe, og hvad gør i andre der har jeres båd til at ligge ved havn eller badebro om sommeren. Kan det passe at man skal skylle kølersystemet hver gang efter brug i saltvand ?? og er det bare at spule med en vand slange???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skylning af kølesystemet ??
Kommentér på:
Skylning af kølesystemet ??

Annonce