Salg og vurdering {{forumTopicSubject}}
Hej i kære bådentusiaster
Jeg endte desværre sæsonen sidste år lidt for hurtigt, i og med jeg desværre blev ramt af en billist der ikke lige mente jeg skulle bevæge på fortorvet.
Dette medfører jeg har nogle brud i kroppen og lægerne siger jeg i hvert fald ikke kommer på ski/ vandski i denne sæson.
Derfor synes jeg det er lidt øv med hensyn til den båd jeg købte sidste år, nåede at bruge den 2 mdn. Men har besluttet mig for at skille mig af med den og lade en anden have glæde af den og købe mig en ny bil for pengene.
Men jeg mangler en eller anden for hjælp til vurdering, og det var her jeg håbede i kunne hjælpe. Hvad er en realistisk salgspris her i foråret? - det skal siges den har gået 310 timer (skanderborg sø)
Jeg vil gerne bede jer undlade at komme med DUMME KOMMENTARE
Jeg købte den under lidt specielle omstændigheder, derfor har jeg kun et hint til prisen.
Mvh
Thomas
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 15 Både: 4 Emner: 152 Svar: 728
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 20
Men det sæt kan nok ikke indbringe ret meget mere, når man samtidig ser på markedet, og hvad der ellers er derude til samme penge.
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 9 Både: 5 Emner: 26 Svar: 872
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 3 Svar: 4
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 15 Både: 4 Emner: 152 Svar: 728
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 20
1. Sæt den lidt over det du vil have, så der er lidt at forhandle med.
2. Sæt den til den rigtige pris fra start.
Fordelen ved nr 2. er at hvis der er 3-4 interessante både, så vælger man nok dem som er realistisk prissat først. Og er en person først ude og se en båd, så har man dialogen igang. Og hvis den er pengene værd, så afhænger salget jo ikke af om man får slået noget af prisen, men om man køber varen til en fornuftig pris!
Hvis man sætter prisen for højt, risikerer man bare at folk køber de andre både først og man brænder inde med sin vare. Jeg er mere tilhænger af at man sætter den rigtige pris fra start, også selvom man så evt ikke slår noget af i selve handlen.
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Både: 1 Emner: 17 Svar: 133
Salg og vurdering