{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.868 visninger | Oprettet:

Køb ikke ved Marineparts24.de {{forumTopicSubject}}

Hejsa - vil bare lige advarer mod dette firma ...

Jeg bestilte nogle kølruller den 4 april ...og betalte med kredit kort online - de kom ikke - de svarede ikke på mails - og deres danske tlf support var forkert nummer -

Den 11 april ringer de at der er et problem med mit kort... jeg tjekker og ja der er under det beløb de skal hæve.. mens de er i rørert får jeg fixet det og de verificere at det er ok ( normalt når man betaler online reserveres beløbet - men måske ikke i en uge?)

.... nu er det den 15 april ...har stadig ikke fået min varer, ej heller tracking nummer ... jeg har mailet dem mange gange - først da jeg skrev jeg ville dele mine erfaringer på forums m.m responderede de.. responsen var :......

""hvis din kreditkort ikke er i orden, sä sender vi ingen vare tilg. det er din problem og ikke min problem ! ( glem ikke at skrive det med i forum )varen er blevet afsendet i gär til dig.

mvh frank""

Tak Frank -
for den gode service ...og alle de manglende svar ...Jeg tør ikke tænke på hvor lang tid der går hvis noget skal byttes eller lign ... utroligt dårlig service


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Køb ikke ved Marineparts24.de
  • #1   15. apr 2011 Tror du ik du er lidt frustreret over du ikke modtog dem inden du lige skulle bruge dem ?

    1 uge for at pakke dem er vel ikke så slemt hvis de har ventet på der var penge på din konto og hvis de er sendt kan der jo højest være gået 4 dage fra pengene var tilgængelige til de blev sendt hvilket vel er okey i højsæson i forhold til hvad man spare smiley


  • #2   15. apr 2011 Jo self er man frustreret ...men jeg bestilte jo den 4 - og der var der penge på min konto - og købet blev gennemført - og jeg kunne se på min konto at der var reserveret 100eur til marineparts-24 ...så gik ud fra alt var vel...og forsøgte at få et tracking nummer - så jeg kunne være hjemme når pakken kom - men marineparts-24 svarede aldrig på mails - og da jeg ringede til det danske tlf nummer de selv havde sendt til mig i en velkomst email - ja så var det ikke dem der tog den men en forsikrings mand ...komisk

    - og nej en uge til at pakke en varer i ???- jeg forventer at en e-shop sender samme dag hvis man bestiller om morgenen smiley ellers handler jeg andet steds ....


  • #3   15. apr 2011 Og ja de er da billige men jeg kunne slet ikke finde dem herhjemme det er poly ruller ...ellers havde jeg sandelig bestilt i DK for ikke at skulle vente 3-4 dage smiley

  • #4   15. apr 2011 Din transaktion er ikke gået igennem grundet et fejl beløb fra din konto.
    Det kan sælger jo ikke gøre noget ved.

    De kontakter dig så, og oplyser om fejlen.
    Under sælgers betingelser står der jo 1 til 6 dage inden dele sendes. Samt tager de forbehold for evt. manglende lagerbeholdning fra underleverandører m.m.
    Det lyder lidt som en storm i et glas vand fra din side.


  • theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

    Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #5   15. apr 2011 har ellers kun godt at sige om firmaet.

  • #6   15. apr 2011 Da helt klart træls at høre..!

    Må da også indskyde, jeg handler der ofte og har aldrig haft problemer.


  • #7   16. apr 2011 Men dermed ikke sagt jeg ik forstår dig, kan godt selv få grimme tanker om den lokale hvis tumlingen ikke lige har den helt specielle ting jeg jo for fanden står og skal bruge hjemme på hylden, sådan en idiot smiley

  • #8   17. apr 2011 Købte ny propel samme sted og fik glimrende service. Kan jo være en dårlig dag.

  • #9   11. maj 2011 Jeg har nok bare været uheldig med marineparts-24, måske har de ikke lige haft styr på deres edb - han snakkede om deres automatiserede betalingssystem ikke virkede - så de måtte gemme kortnumrenee og hæve det manuelt....?? mærkeligt - og noget med en dansk mand der var syg ...

    Anyway - Jeg endte med at vente i faktisk 3 uger... og fik til sidst pengene retur - da de blev ved med at sige varen var sendt men ikke ville udlevere tracking nummer .... så for mig never more marineparts-24


  • Vlad K
    Vlad K Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Svar: 4
    #10   2. nov 2018 https://credit-10.com/dk/ferratum-login/ hjalp min hustru og jeg igennem en svær periode i vores liv, da vi sad med dobbelt husleje, og samtidig havde to store regninger at betale. De godkendte et lån, som tog en stor sten fra begge vores skuldre. 5 stjerner ud af 5 og et stort tak herfra, skal der lyde. Det er rart, der findes firmaer/mennesker som jer.

Kommentér på:
Køb ikke ved Marineparts24.de

Annonce