{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.556 visninger | Oprettet:

Bo H
Bo H
Tilmeldt:
9. okt 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Ny båd {{forumTopicSubject}}

Som forhåbelig snart nybagt førstegangs bådejer har jeg lige et par spørgsmål.
Hvad skal man gøre ved båden inden den kommer i vandet om foråret og hvad skal man gøre når den skal ind til vinter.
Har kigget på en masse både her på siden og er faldet for stingray 190sc med en 4,3 mercruiser i .
Nogen der har kendskab til stingray eller kan i anbefale noget andet.
vi er 2voksne og 2børn i familien og skal hovedsalig bruge den til hygge,leg og måske weekendture.
Håber på at i kan hjælpe os.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ny båd
  • #1   4. maj 2011 Den her burde dække jeres behov, der er forskellige skruer med båd til topfart og vandski..

    http://www.baadgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=14517

    PS: Det er selvfølgelig mig der har den tilsalg smiley



  • #2   4. maj 2011 4,3 mercruiser skal du holde øje med hvor gammel motoren er for min er fra 98 og skal have nye topstykker på pga tærring så 10 og der over skal du være forpasselig hvis det er en RWC (raw water cooling) motor de har ca en leve tid på 10 15 år

  • #3   4. maj 2011 du er meget velkommen til at kigge forbi min amerikanske crownline. den fik helt ny motor i 2007. med trailer som er som ny. få sejltimer.

  • Bo H
    Bo H Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   4. maj 2011 Mange tak for de hurtige svar.
    Dvs at hvis båden nærmer sig de 10år er den ved at være godt slidt.


  • #5   4. maj 2011 ikke nødventigvis det kommer self helt and på hvordan den er behandlet.
    Min motor har gået ca 600 timer.Har søgt lidt på nettet og det viser sig at det er fordi de støber topstykkerne for lette sikkert for at spare penge. men hvis du er lidt fingernem kan du bare handle den ned i pris og selv skifte dem eller gå efter en færskvandskølet 4,6


  • Bo H
    Bo H Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   7. maj 2011 Har også kigget på en bayliner 1952 fra 2002.
    Det er godt nok med mercruiser 3.0.
    Er den stor nok til sårn en størrelse båd.


Kommentér på:
Ny båd

Annonce