{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.102 visninger | Oprettet:

martin s
martin s
Tilmeldt:
4. jul 2010
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86

båd tager vand ind? {{forumTopicSubject}}

vores lille speedbåd tager lidt vand ind, ved ikke hvor fra... men ind kommer det så småt... vi snakker 1l på 2-3 timer så det er småting...

kan man evt indstallere en pumpe som kan suge det op?
og hvor kan jeg finde sådan en ?

kan nogen af dem her evt bruges ? (link fjernet)


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  båd tager vand ind?
  • theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

    Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #1   6. maj 2011 denne her er fin nok til dig..: (link fjernet)

  • theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

    Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #2   6. maj 2011 det bedste vil være at du fandt ud af hvorfra der kommer vand ind...for på et tidspunkt kommer der mere ind, end der gør nu.
    Men en lænsepumpe er næsten et must i en båd. :o)


  • #3   6. maj 2011 det kan jo sagtens være lidt bølgeskvulp , hvis det kun sker når i sejler.

  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #4   6. maj 2011 vi har virkelig kigget hele bunden igennem og kan bare ikke finde hvor det skulle være... så forstår det ikke helt, er godt klar over det bedste var at finde det men syns vi har prøvet så indtil da må vi nøjes med en pumpe af en art..

  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #5   6. maj 2011 Måske er pumpen lidt overkill? vi snakker jo kun 1l i timen allerhøjst... så haved tænkt at der bare sku limes en slange i bunden ved hækken som så kunne suge det vand der kom...

    hvad med denne (link fjernet) ??


  • #6   6. maj 2011 ville da helt klart vælge den billige. men 900kr for en pumpe der køre 1 gang om ugen ... naaa

  • #7   6. maj 2011 1 lityer om ugen ??? er det ikke på 2-3 timer ? er det kun når i sejler ,? for hvis det er hele tiden , er det 10-12 l i døgnet , og det er meget.

  • #8   6. maj 2011 Hvad er der for en båd i har?

  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #9   6. maj 2011 Vi har båden på trailer.. så det er småting men alligevel... burde jeg ik bare tag den billigste?

    - Morten A, det er bare en lille fladbundet 13fods speed båd... ik noget særligt smiley


  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #10   6. maj 2011 mekanikles(motormekker)omc påhængs service @ - Den jeg linkede til var en forkert smiley troede den kostede 59,- smiley men skal vel bare have den billigste der kan suge vand op ?

  • #11   7. maj 2011 ang pumpen skal du jo lige huske en niveau føler... men hvis den står på land på en trailer når i ikke lige sejler ville jeg da bare købe en pøs eller selv lave en?

    Men self. ville det bedste være at finde hullet.
    afhænig af hvor hullet er kunne man jo mens den står på land smide 10 L vand i båden og så se hvor det kommer ud hvis det er helt i bunden hullet er?.


  • #12   7. maj 2011 Står i på vandski og andet sjov?? kan godt være der fra at vandet kommer hvis det er tilfældet..

  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #13   7. maj 2011 Jeg haved forstillet mig man bare kunne lave en kontakt til pumpem som man så kunne få til og suge det op, det er bare pisse besværligt med en pøs da vandet ligger bag batteri, tank og det er ikke til og komme til der...

    vi står ik på vandski endnu



  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #14   7. maj 2011 tjek evt tætning omkring fenderliste. eller evt boltene som motor er monteret med om der er forseglet ordentligt. eller evt ved lanterner eller andre gennemføringer. Behøves jo ikk være et hak i skroget.

  • #15   7. maj 2011 bare køb den billigste du kan få... den er lige så god som de dyre når det ikke er mere

Kommentér på:
båd tager vand ind?

Annonce