{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.732 visninger | Oprettet:

Tommy C
Tommy C
Tilmeldt:
12. maj 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Når man handler båd...? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle medlemmer,

Jeg står og skal til at købe min første båd. Dermed ved jeg intet om handel omkring dette, jeg mener foregår det ligesom med bil, mc osv. ? altså er der nogen form for registrerings attest med, købsbeviser eller andet man skal tjekke for, lige så vel som rest gæld? eller er både uden registrerings attest, altså handler man bare med en hjemmelavet slutseddel og det det? vil meget gerne vide lidt mere hvis i kan hjælpe mig omkring det praktiske, så man ikke får købt en stjålet båd, eller andet..

// Tommy


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Når man handler båd...?
  • Tommy C
    Tommy C Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #1   23. maj 2011 Søger halv ny båd, gerne maxum eller seabay. Begge med sofagruppe i snuden smiley

  • #2   25. maj 2011 anbefale at du lige kigger på denne side:-)
    (link fjernet)
    købte min båd for nogle mdr. siden som viste sig at være stjålet, havde så kontakt til en advokat som tog sagen og det viste sig rent faktisk at ham der påstod at det var hans båd havde solgt båden og ikke havde fået sin betaling men havde fået tilkendt en ærstatning fra en domstol og mente så lige at han kunne score sig nogle hurtige penge igen ved at sige at det var hans stjålen båd jeg havde købt. det hele endte heldigvis med at jeg fik papir fra politiet om at det var min båd + trailer og ham der havde solgt den ikke havde nogen krav på båden. sikre dig 100 % at båden ikke er stjålen, på nyere årgange skal der være et stel nr. på og motor nr.
    held og lykke med jagten på båden:-)


  • #3   26. maj 2011 Skal det være med indenbors eller udenbors motor?
    Sea Ray er et godt valg det er en stabil båd men Maxum er heller ikke tosset


  • Tommy C
    Tommy C Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #4   27. maj 2011 Har ikke noget krav til inde eller udenbors motor, søger bare en lækker lækker båd i fornuftig prisklasse =)

  • #5   27. maj 2011 som første gangs båd vil jeg personligt anbefale udenbords motor da inden bords motor koster rimelig meget og lave på, hvis der skulle være noget med den, i forhold til udenbords... Det er ihvertfald min erfaring.

Kommentér på:
Når man handler båd...?

Annonce