{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.327 visninger | Oprettet:

BaadGalleri.dk .
BaadGalleri.dk . Administrator

Tilmeldt:
11. dec 2003
Følger: 1 Følgere: 54338 Emner: 34 Svar: 36

Nye features på BaadGalleri.dk ! {{forumTopicSubject}}

Hej brugere af BaadGalleri.dk !

I dag kan vi præsentere flere nye features på siden, og disse er som følger:

- Det er nu muligt at uploade flere billeder på én gang i fotoalbums og markedsannoncer.

- Man kan nu rate videoer.

- I fotoalbums er det for VIP-medlemmer muligt at se billeder som slideshow.

- Når man har uploadet billeder til sin bådprofil, er det nu muligt at flytte rundt på billederne, så man får den rækkefølge man selv ønsker.

- Vi har rettet den fejl i uploadet i fotoalbums, der gør at det sidste billede uploades først.

- Det er nu muligt at se "Min side", som andre brugere ser den - tryk blot på det nye ikon, som du finder ved siden af "Min konto" i topmenuen.

- Hvis du har oprettet mere end én båd, kan du nu ændre rækkefølgen på disse, hvis du fx. ønsker en kronologisk opstilling.

- Ligeledes kan du nu angive tilknytning til din båd. Valgmulighederne er; "Min båd" og "Tidligere båd".

Da langt de fleste både er i kategorien "Min båd", vil denne tilstand blive sat som default, og vises efterfølgende ikke i bådprofilen, som den anden mulighed.

Hvis du vil ændre på tilknytning eller rækkefølge, skal du gå til "Min konto" - "Mine både" ( http://www.Baadgalleri.dk/myaccount/gal_alle_mine.aspx ) og her foretage de ønskede ændringer.

Desuden er der generelt blevet rettet en del småfejl på siden, og vi håber at det letter brugen af BaadGalleri.dk .

Skulle du opleve problemer med de nye features, kan du enten skrive i tråden her, henvende dig til en hjælpeadministrator, eller skrive til os via "kontakt".

God fornøjelse!

Med venlig hilsen,
BaadGalleri.dk


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Nye features på BaadGalleri.dk !
Kommentér på:
Nye features på BaadGalleri.dk !

Annonce