{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.553 visninger | Oprettet:

kaj p
kaj p
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Trailer/båd {{forumTopicSubject}}

Min båd kommer altid til at stå skævt på traileren efter ophaling. Båd og trailer er helt ny, så det undre mig. Er der nogen der har et forslag til hvad der kan være galt? Umiddelbart ser det ud til at rullerne er justeret ens.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer/båd
  • #2   26. maj 2011 Jeg syntes faktisk også min ruller lidt skævt op i ny og næ jeg har fundet ud af at hvis man gør sig umage det første stykke går resten af sig selv

• #3   26. maj 2011 eller en skæv trailer.... måtte flytte mine centerruller 3-4 cm på den gamle trailer

• #4   26. maj 2011 Jeg har styreruller på min trailer - og min båd ligger altid skævt, mellem 5 og 10 centimeter på den bagerste rulle. Ved ikke om det kan skyldes en skæv trailer, eller om det "bare" er et spørgsmål om finjustering.
    Men hvis der er nogen der har løsningen - må de meget gerne kigge forbi en dag, så giver jeg en øl smiley

• #5   26. maj 2011 der er sgu lidt langt fra øen...men prøv at finde en lang lige pind(bræt ell lign) jeg brugte et kobber rør.. lig det på din køl ruller så kan du se om den er ude af justering..... dine køl ruller burde have et spor i midten til at styre kølen....

go fornøjelse

• kaj p
    kaj p Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   27. maj 2011 Tusind tak for jeres svar.

Kommentér på:
Trailer/båd

Annonce