{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.495 visninger | Oprettet:

martin s
martin s
Tilmeldt:
4. jul 2010
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86

Ny propel... hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står og skal bruge en ny propel til min båd det er en ældre fyr. en 40 hk Mariner... er der forskel på hvilken propel type jeg skal have? altså en med højere topfart og hurtigt træk... ??

er ikke lige helt inde i det .....

Hvor kan jeg i så fald finde en ...?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ny propel... hvor?
  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #2   2. jun 2011 Mikkel - Okay kanon info... smiley

    Så må jeg vel have fat i 2 ... fordi vi er 4 om båden, hvor de 2 gerne vil bruge den til vandski... og min makker og jeg til fiskeri hovedsageligt...


  • #4   3. jun 2011 Prøv Rudes propeller, de ved hvad de snakker om
    http://www.rudespropeller.dk/


  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #5   3. jun 2011 OKay tak for info. smiley

    man må kunne finde en billig en et sted... syns ik lige jeg gider ofre en tusse når man er fattig studerende.....


  • #6   3. jun 2011 marineshoponline.dk han har fornutige priser

  • #7   16. jun 2011 Tag evt og så på en amerikansk hjemmeside for der koster propellerne næsten ikke noget og der er rigelig plads til import , moms mv.
    Før du går ud i de store investeringer skal du finde ud af hvad der er originalmonteret med og hvilket omdrejningsniveau der anbefales. Omdrejningerne skal så i praksis ligge i den øverste ende med dig selv i og i den nederste med fyldt båd. Gør den ikke det skal du en tomme op eller nedså du kommer inden for rammerne. Det er korrekt at du skal ned i stigning for at stå på vandski i forhold til almindelig brug


Kommentér på:
Ny propel... hvor?

Annonce