{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Thomas N
Thomas N
Tilmeldt:
21. jul 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Første gangs købet, jet båd {{forumTopicSubject}}

Er ny i bådverdenen, men nu er det tid til at få købt en båd til sommerhuset smiley I den anledning og som grøn på området søger jeg nogle gode råd, vi kigger lidt på sådan en sea doo speedster fra før 2000 og til omkring de 50000 kr.

etc. http://www.baadgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=15008 eller lignende fra tyskland

Men hvad skal man kigge efter, er denne type båd godt nok til lidt weekend legetøj et par gange i løbet af sommeren?

Hvordan ser man om båden er lovlig (CE godkendt?)
Stjålet, eller på anden måde ikke værd at købe?

Hvad med forsikring, er det til at betale sig fra?

Andet? Skyd fra hoften, vil værdsætte alt det info jeg kan få ud af jer smiley

God søndag


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Første gangs købet, jet båd
  • #1   5. jun 2011 Vær meget varsom med seadoos ældre jetbåde, motorene kan være meget slidte, og kan være dyre i reperationer, har selv en og hvad den har kostet mig i tid og penge kan ikke beskrives. den kan gå godt den ene dag og hjem og skrue den anden dag. men du kan selvfølgelig også være heldig og få et pragt eksemplar, der bare er velholdt og uden problemer. Men sejl egenskaberne i sådan en båd, er bare i top, tror ikke man finder noget federe, hvis jeg skal råde nogen, så skal det nok være modellen nyere, men deres 4-tec motore, tror det er mere holdbart i længden.

    Men ikke at det er noget dårligt valg den du linker til. for det er bare en fed båd. og jeg fortryder ikke købet af min egen, trods ca 28000 i reperationer og en hulens masse arbejds timer, men så har jeg også 2 stk nye maskiner, der gerne skulle holde mange år frem.

    Mvh
    en glad seadoo ejer smiley


  • Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   6. jun 2011 Du mener den der hedder sportster 4 tec?



Kommentér på:
Første gangs købet, jet båd

Annonce