{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.358 visninger | Oprettet:

billigste gps {{forumTopicSubject}}

har intet forstan på hvad jeg skal bruge sejler tæt på kysten men skal sejle til samsø fra fynshovede nu her... hvad er den billigste man kan købe? har et søkort men kan ikke finde ud af at bruge det.. så hvad er det billigste elektronik jeg kan købe til at vise vejen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billigste gps
  • #2   15. jul 2011 Hehe okay jeg går ud fra jeg kan se Samsø så tak for hjælpen

• michael s
    michael s Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 47
    #3   15. jul 2011 briasn du burde først lære at sejle efter søkort,, bare 1 godt råd

• #4   15. jul 2011 Ja men du ved vis jeg kan se vejen må det være fint nok har lig sejlet fra rudkøbing til Odense ved at kikke mig frem hehe men forstår godt dit råd og mange tak

• #5   16. jul 2011 ...Jeg må nok erkende at jeg er lidt rystet over din manglende respekt for havet. Ja, havet er et fantastisk sted at færdes, og så længe vejret er godt, og din båd fungere, er der næppe de store farer i vor indre farvande. Men hvad nu hvis motoren sætter ud?... hvad hvis det pludselig bliver uvejr, eller tåget?. Jeg kan kun anbefale at du sætter dig ind i de mest basale regler, samt lærer at læse et søkort. Det er altid træls at læse i medierne om endnu en sejler der er forsvundet pga. manglende kendskab til sejlads. Og, ja, en kortplotter er en stor hjælp. Havet er en fantastisk legeplads, hvis man udviser den fornødne respekt!.... Held og lykke.

Lars

• #6   16. jul 2011 Ja, jeg tror den eneste kommentar man kan knytte til den her tråd, og som bliver forstået er "Held og lykke"!!!

• #8   16. jul 2011 ikke for at være fræk og tak for jeres råd men syndes det er rimeligt træls at hver gang folk opretter en tråd med et spørgsmål bliver der altid svaret med at det farligt osv jamen altså nu var det ikke det jeg spurte om kan man ikke bare svare på spørgsmålene og så er den ikke længere?

• #9   16. jul 2011 Med al respekt for dig og det du har investeret i, så synes jeg at det er helt på sin plads at folk kommer med råd i kraft af deres erfaring.

Den båd du har kontra den type sejlads du begiver dig ud på, så må du meget undskylde, men det synes jeg er uansvarligt.

Jeg har også kun erfaring som fritidssejler gennem 36 år, samt de seneste 20 år som professionel sømand derunder i SAR tjenesten herhjemme.

Bevares, der er folk der ved meget mere og meget bedre end mig. Jeg tillader mig blot at komme med mine bedste råd og anbefalinger fra min egen erfaring for at folk ikke skal gentage de fejl andre før dem har gjort.

Som jeg skrev tidligere, held og lykke og må du få mange glædelige timer på havet. Det er et fantastisk sted at være.

• #10   16. jul 2011 hej igen søren l jamen jeg har også fuld respekt for jeres råd osv men emnet her handler ikke om at jeg gerne ville ha gode råd så havde jeg skrevet gode råd og advarsler søges... jeg skrev et om gps og pludselig er det råd og advarsler jeg får hmm jeg kan se rundt på siden at sådan ender forum næsten altid i alt andet end hvad folk spørg om. og ved udmærket godt havet er farligt men nu var det ikke de svar jeg søgte al respekt for jeres råd sys bar lig man skal kikke hva emnet handler om og så holde sig til det vil væde på der er 100 andre der vil tjekke dette emne når de selv skal bruge en billig gps og så er gode råd hvad de får hmm så søger de under gode råd og ikke gps smiley go weekend smiley

• #11   16. jul 2011 ja feks mig så tråden og håbede på et link til en billig gps eller plotter
    men det ved folk nok ikke noget om

• #12   16. jul 2011 Det kan du tro vi gør..... se på: (link fjernet)

O'Chart 5 er nok noget af det billigste der er på markedet, og de funger særdeles fremragende.

Kommentér på:
billigste gps

Annonce