{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

blog {{forumTopicSubject}}

igen en blog fra nikolarsen der på ingen måde overhovedet relaterer til både, der slipper igennem da det giver BG penge. hvem fanden køber en fastmonteret støvsuger der ikke kan tåle vand eller fugt til sin på billedet viste jolle. og for ikke at tale om toilet og andet sanitetspis som egentlig er beregnet til huse. igen kan man ikke kommentere, så er det jo slet ikke en blog, men almindelig reklame. Hvad med at holde sig til blog, emner osv. der holder sig til emnet BÅDE. husker stadigvæk emner der blev slettet fra marked der var temmelig mere båd relateret end hvad denne blog viser. useriøst


Kommentarer på:  blog
  • #3   9. okt 2018 Claus
    Tak for et seriøst og oplysende svar. Der hvor filmen knækker lidt er for mig, er at de oplysninger bloggen/reklamen giver er forkert. en ny bådejer vil kunne falde i og købe et produkt som slet ikke kan bruges i det maritime miljø. man kunne jo holde bloggen om boligting i boliggalleriet, det ville da give ret god mening. Hmm måske jeg bare er lidt for firkantet.... Hvad angår blog, kunne jeg da godt have interesse næste gang jeg laver en ny jolle eller større renoveringsopgave..


  • #4   9. okt 2018 Wessel nu må du stoppe .

    Det var LIGE FØR jeg havde klikket på det , for og se hvad der var blevet skrevet . smiley smiley

    Jeg er jo nysgerig , men et klik er jo lig med interrese på det møg og jeg kan ikke støtte det skidt

    Ang blog og dig , så det bare med og komme igang mester

    Vi venter på dig smiley smiley smiley

    Nicolai


Kommentér på:
blog

Annonce