{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Blog {{forumTopicSubject}}

Som altid følger jeg med i de fantastiske og maritim baserede blog's vi har her på BG. Dog knækker filmen lidt.
først læser jeg at lydbøger er godt til havs. Ja bevares vi vil da overhovedet ikke nyde lyden af bølgeskvulp mod boven, eller lyden af en velstillet langsomgående motor. Nå ja hvis vi så ikke er til lydbøger, men hører til dem der halvsover over bøger som poker for dummies er det så det næste vælg. Film på pc er da også lige nævnt Sidste valg med link i smukt blåt. Ja da, lad os spille poker på nettet mens vi sejler... juhuu vi kunne da også bare nyde at vi ren faktisk sejler, og ikke mindst holder behørig udkik som der står i søvejsreglerne vi skal.
At tillade en blog der opfordrer til andet er da helt hen i skoven.


Kommentarer på:  Blog
  • #1   3. jan 2019 Der er da heller ikke noget skønnerer end at høre havet og motoren smiley Derfor kommer der heller aldrig radio i min båd smiley


  • #2   3. jan 2019 har det på samme måde John. Dog nyder jeg jo sejl frem for motoren. Men i grunden bare de lyde man kender ved at sejle.

  • #3   8. jan 2019 Elsker også at sidde på båden og spise lidt kina mad og lytte til bølgeskvulp langs bådens side, det er himmelsk.

  • #4   8. jan 2019 Det kommer vel også an på hvad man sejler for!

    Nogen sejler for at ligge vandet og nyde tiden, og andre sejler for at komme til et nyt sted og nyde havnemiljøet og den afslappende stemning.

    Jeg vil personligt ikke have en tur båd uden at kunne høre musik og se TV.

    Iøvrigt har jeg i alle de år jeg har sejlet, både sejlet sejl- og motorbåd.


  • #5   8. jan 2019 Søren
    radio og fjernsyn er da rigtig fint. Men du siddet vel ikke og ser fjernsyn mens du sejler eller?


  • #6   8. jan 2019 Det kan sagtens være tændt, og det samme kan radioen, men bådføreren skal holde sit fokus på sejladsen.

    For det første er jeg yderst sjældent alene når jeg sejler, og de andre ombord kan måske have lyst til at se et program eller film.


  • #8   13. jan 2019 Jeg har det på samme måde. Min søn læser eller kigger lidt ipad når han ikke gider styre mm. Jeg syntes det er dybt godnat at BG vil være så griske at tillade den slags blog for at lave lidt penge. Egentlig har den intet med hygge for ungerne at gøre, det er jo poker mm det handler om. Jeg kunne forstå hvis det var en alm. reklame. Blog for mig et en seriøs person der deler sin viden i en artikelserie. Jeg syntes det trækker BG ned på et useriøst plan. BG burde lytte til os brugere. ingen brugere, nul reklamepenge.

Kommentér på:
Blog

Annonce