{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

TV {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt en Four Winns 248 Vista og vil gerne have monteret et tv i den. Er der noget bestemt at jeg skal kikke efter, er det et alm. fladskærm man skal bruge, eller er det noget specielt? Hvad med antenne, hvilken type skal man bruge der, kan man evt. bruge vhf antennen? Og et sidste spørgsmål, beslag til at hænge det på, findes der noget specielt til en båd, jeg tænker på nogle lette vægbeslag eller evt. et loftbeslag som man kan bygge ind i loftbklædningen????


Mvh. - Allan


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  TV
  • #1   8. aug 2011 hej allan., du bruger bare en alm fladskærm., med mindre du vil bruge den når du ligger ude så skal du have en der kører 12v , fås ved marine handleren ., koster også derefter., antenne skal du købe en af de lidt dyrere , jeg har ex en ufo på min m forstærker virker kanon, ( har hørt fra flere der er mange der ikke virker ordentlig ) købes også i marinen.,

    beslag har jeg bare købt alm , i foreste cabine er det er alm side hængt der kan dreje , se evt billeder .,

    brian


  • #2   8. aug 2011 Køb en fladskærm med DVD i Harald Skrald og smid transformeren ud og slut det direkte til din 12v.

    Det har vi i Nimbus'en, og det fungerer super.


Kommentér på:
TV

Annonce