{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tv
  • #1   18. mar 2016 nix , men hvis jeg havde ville jeg bruge en rund antenne som til campingvogn og et boxerkort.

• #2   18. mar 2016 Havde jeg en båd jeg ku sove/overnatte i.. Så havde jeg intet at bruge et tv til... Har da ikke tid til at skal se tv.. Men deri mod opleve alt der sker omkring mig og min båd samt se div dyr... Fiske osv... Og så går der nok minder end 3sek når jeg ligger mig før jeg sover.. Vejr nyheder osv kan hentes på mobilen eller ipaden...

• #4   18. mar 2016 Hehehe.... Yeps... Ang vejret er det kun en fejl og det er påklædningen... 3 dage i en have går hurtigt... Så for mig stadig ingen tv...

• #5   19. mar 2016 Jeg har et lille 10" digital tv monteret i kabinen og så en digital antenne på taget den modtager de kanaler der ikke er betalings..det er nok mest ungerne der bruger det smiley men det virker 100 % har også min iPad med..:der har jeg Netflix og boxer på så der er nok at vælge mellem når man ligger stille og venter på at fisken bider.du kan se det i min profil.

• #7   20. mar 2016 jeg har selv en 21 " TV i båden men jeg må indrømme ikke bliver brugt bare fordi der altid noget andet at lave på båden og når jeg ligger mig til at sove er jeg alligevel så trætte at jeg falder i søvn spontant.
    Nå, tilbage til dit spørgsmål , Jeg har en campingvogn antenne på taget som giver mig fantastik modtagelse at alle det gratis digital kanaller. Destomindre har fjernsynet Indbygget WIFI så den kan gå på nettet ,stream/mirror fra min ipad og mest sjovt er at 'Pair' fjernsynet til min Kortplotter som også har wifi og min familie eller gæster som sidder inde i kabinen kan følge med bådens kurs på kortplotteren samt bundstruktur fra min Raymarine WiFish.

profilbillede
  • #8   20. mar 2016 billede af antenne på taget

profilbillede
Kommentér på:
Tv

Annonce