1.044 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tv"
Tv
Hej sejlere.. Hvad har I af tv på jeres både..? Vi har prøvet en antenne fra Biltema og en UFO antenne fra triax. Der er bare intet af det der duer. Hilsen Claus
Hej sejlere.. Hvad har I af tv på jeres både..? Vi har prøvet en antenne fra Biltema og en UFO antenne fra triax. Der er bare intet af det der duer. Hilsen Claus
Skrevet af: claus K - 8. jul 2017
TV ophæng
Jeg skal bruge et ophæng til et TV Det skal kunne låses når dreje armen er ude. Så tv’et ikke flytter sig når båden gynger. Hvordan har i andre løst dette ?
Jeg skal bruge et ophæng til et TV Det skal kunne låses når dreje armen er ude. Så tv’et ikke flytter sig når båden gynger. Hvordan har i andre løst dette ?
Skrevet af: Thor B - 7. jul 2020
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle kommode 400 kr.
- Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
- Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
- Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
- Cykelkæde 475 kr.
- Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 61 Både: 2 Emner: 63 Svar: 1.894
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 121 Både: 1 Emner: 9 Svar: 332
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 121 Både: 1 Emner: 9 Svar: 332
okt 2012
Følger: 18 Følgere: 169 Både: 2 Emner: 18 Svar: 1.054
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 53 Både: 4 Emner: 69 Svar: 1.114
Nå, tilbage til dit spørgsmål , Jeg har en campingvogn antenne på taget som giver mig fantastik modtagelse at alle det gratis digital kanaller. Destomindre har fjernsynet Indbygget WIFI så den kan gå på nettet ,stream/mirror fra min ipad og mest sjovt er at 'Pair' fjernsynet til min Kortplotter som også har wifi og min familie eller gæster som sidder inde i kabinen kan følge med bådens kurs på kortplotteren samt bundstruktur fra min Raymarine WiFish.
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 53 Både: 4 Emner: 69 Svar: 1.114
Tv