{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  fish finder, hvad kan den, får du mere fangst hjæp
  • #1   23. sep 2011 det er en ultralydsmåler der i korte træf fortæller dig om der er fisk omkring båden.. der er en lille skærm på og så dukker der nogle prikker op når der er fisk.. den kan ikke fortælle dig hvilke fisk, men bare om der er noget.. og der hænger kvalitet og pris MEGET sammen.. jo dyrer den er desto bedre er skærmen og desto lettere er det og se om der er fisk eller om det bare er snavs i vandet smiley

    det var kort smiley


  • #2   23. sep 2011 Om du får mere fangst afhænger af hvad du fisker efter.
    Selv de fleste billige fishfindere har det man kalder "gråzone". Det er en funktion der kan aflæse om bunden er blød eller hård. Og kan altså bruges til at finde sandbund til fladfisk, sandart og andre fisk som opholder sig mest der. Ud over dette, kan du aflæse evt. springlag i vandet ( linie mellem kold og varm vand ). Her kan man mange gange finde fisk stå i det lag. Og kan du aflæse, at springlag er feks. 6 mtr. nede, og du evt. fisker efter gedder, ja så skal du have en dybdegående wobler der kan trække der ned. Jeg bruger også meget min fishfinder, når jeg fisker efter torsk på knolde eller vrag. Uden en fishfinder der, er det som at lede efter en nål i en høstak.
    Er det første gang du skal købe en, så prøv en billig type, og se om det er noget for dig og dit behov. En billig Garmin 90 eller 140 vil her være et billigt og ok instrument at starte med.


  • #3   24. sep 2011 tak skal i have smiley

  • #4   31. maj 2016 jeg har i dag set på en garmin striker 4 den er på tilbud på Amagerbrogade til 1295.- den ser ok ud så henter jeg i morgen men de har mange forskellige med priser fra ca 700 og mange af dem er sat op så man kan se og pille ved dem så jeg er sikker på at du kan få gode råd til at finde det du skal bruge
    Marinetorvet
    Amagerbrogade 207
    tlf 32 12 11 11


  • #5   31. maj 2016 Har nogle billeder af mit ekkolod i min profil , hvor jeg fisker efter sild ..hvor stimerne ses som symbol på skærmen
    Har handlet mit ekkolod hos Marine torvet super service og vejledning


  • #6   31. maj 2016 Billede 39 i profil Crescent 506 ☺

Kommentér på:
fish finder, hvad kan den, får du mere fangst hjæp

Annonce