{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.267 visninger | Oprettet:

Limbo 14 på Galaxy trailer {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået og "kæmpet " med at få min Limbo til at ligge ordentlig på min variant 501b, men hvor kan det da bare drille. Jeg har jo så også haft en 40hk 4 takt motor på der lige vejer lidt over 100kg. Jeg går nu ogsa overvejer at købe en Galaxy trailer , da min Variant kan indgå i byttehandlen . Jeg er vild med de multi ruller, da jeg vil tro de lige kan være der under bunden. Er der nogen der nogen idé.er eller anden erfaring.
Mvh L

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Limbo 14 på Galaxy trailer
  • #1   18. jan 2012 Jeg har det samme problem, den kan ikke rigtig sidde lige på traileren...:(

• #2   18. jan 2012 Limbo 14 skal bare have 2 hjul mellem de 2 skrog bagerst, så tæt på indersiden af skrogende som muligt, og så en plade eller 1 måske 2 hjul mellem skogene foran. Sådan er traileren også opbygget hos Krik marinen (dem der laver Limbo bådende)

• #3   18. jan 2012 Oki....Jeg har byttet min variant trailer til en Galaxy. Den med 8 ruller bagerst, der skulle være 65 cm når man målte bredden på rullerne, og det ser ud til det passer. Nede ved Krik, bruger de jo også Galaxy trailer. Men han sagde at de lavede noget specielt ved dem, som Han over hovedet ikke ville ud med. Det hjalp ikke engang at man sagde at man jo "havde " købt en Limbo af Ham. Jeg synes godt nok han er meget uhjælpsom, og jeg kunne aldrig finde på at handle hos ham. Jeg spurgte ham også ang propel valg, svaret var bare at det måtte jeg sgu selv finde ud af.
    Sure Stodder tænkte jeg bare. Men ok, han laver nogen gode både.
    Mvh. Lasse

Kommentér på:
Limbo 14 på Galaxy trailer

Annonce