{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  pris eller mangel på samme dt 85 hk
  • #1   22. jan 2012 15 tusinde ca smiley


  • #2   22. jan 2012 Se feks. denne her.
    (link fjernet)

    Lidt mindre, men lidt nyere.
    Dette er nok prisen du skal forvente, hvis motoren er 100% intakt.
    Så prisen du kan forlange, er nok 50% af det du forventer.
    24K = usælgelig.


  • #3   22. jan 2012 Kim C har desværre ret. 15 er faktisk stadig en optimistisk pris. Til lige med mangler din også hætten jo smiley

  • #4   22. jan 2012 der er stor forskel på de to motor



  • #5   22. jan 2012 Yeps. Størrelse, årgang, farve............osv.osv.
    Men skal man tage ud fra en motor af en hvis popularitet og en given størrelse, er det link fra G&G det nærmeste jeg lige kunne komme.
    Har været på diverse sider, ebay, dba osv. osv. Og en 85DT motor er umulig at finde i den årgang.
    Som du også selv fandt ud af, for lang tid siden ( da du søgte efter motorhjelm til den ), er det næsten umuligt at skaffe brugte dele til den.
    Så selv med en pæn ny/brugt motorhjelm, vil prisen være omkring de 12K


  • #6   22. jan 2012 den er nu ikke slem at finde sådan en hætte


  • #7   23. jan 2012 Det med brugte resv,dele,kan da ikke være noget problem,da den model er lavet ,fra,1982,til 2000.og mange dele også passer fra 65,-75-85,HK.modeller.
    Ps,da du bor på vestsjælland,så prøv at kikke ind hos K,madsen og sønner,Lærkevej 14,4300,Holbæk. Tlf,59432105. mener at det står 3/4,stk,til resv.
    Mvh. Leif H.


  • #8   23. jan 2012 hej leif

    det var for at frigøre noget kapital til projektet.


  • #9   23. jan 2012 Ja,det forstod jeg godt,men det er nemmer at sælge en motor,hvor der ikke mangler noget. smiley
    Mvh. Leif H.


  • #10   24. jan 2012 24.000,- er ihvertfald meget i overkanten for en gammel totakter.
    Jeg tror endda du skal være tilfreds med en pris omkring de 10.000.

    Gamle totaktere er ikke i særligt høj kurs, især ikke nu når en brugt 4 takter er ved at komme ned i et fornuftigt prisleje.

    MVH frank


  • #11   24. jan 2012 En 20 år gammel 2 takter som mangler kappen, og har været en tur under vand for 24000 kr.
    Tja måske, den sidste idiot er nok ikke født endnu, så intet er umuligt.
    Men får du det halve, tror jeg at du bør være mere end tilfreds.
    Min vurdering ligger nok under alle andre, men 7000 til 10000 kr vil jeg tro.



  • #12   24. jan 2012 ja hvis jeg kunne få 10 er det også fint¨
    men besluttet at sælge alt hvad jeg har nu da jeg har en søn på 6 måneder og vi har lige fundet ud af art min kone er 7 uger henne med nummer to så jeg får ikke tid til noget som helst så nu skal det hele væk og så køber jeg noget der virker og som vi bare kan nyde.


  • #13   24. jan 2012 Tillykke med det.
    Men du har da heller ikke tid til at sejle, da du åbenbart bruger alt din tid i soveværelset...........hi hi hi.
    Just a joke !!!!!
    Endnu engang tillykke med den kommende ny, og håber du får solgt skuden.
    NB: Et godt råd er, at sælge det del for del. Og køb den hætte til motoren, så du kan få max. for den.


  • #14   24. jan 2012 okay det kan da være jeg skal sælge det hver for sig.


Kommentér på:
pris eller mangel på samme dt 85 hk

Annonce