{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Kenneth A
Kenneth A
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

Speedbådsbevis {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har modtaget noget matriale som jeg skal have læst godt igennem, inden jeg møder op på dette intesive kursus af en dags varighed.
Nogen der ved hvor meget man skal op i til prøven? Kan I beskrive en sådan prøve for mig?...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Speedbådsbevis
  • #1   5. jul 2006 Hej Kenneth.
    Den gang jeg tog det kom det lidt bag på mig at censor stort set spurgte til det hele. Både lanterneføring på de underligste fartøjer, søvejsregler i specielle situationer, stik og knop mv. Så jeg vil råde dig at øve/læse godt på stort set alt materialet.
    Det værste der kan ske er så at du ikke bliver spurgt smiley

Dengang jeg tog den foregik det på den måde, at vi sejlede stille og roligt ud af havnen og vi sejlede lidt rundt og snakkede om søvejsregler m.v. Vi lavede derefter både en MOB-øvelde (Mand Over Bord) og jeg skulle "lægge" til en bøje.
    Mener det hele tog ca. 30 min.

Knæk & bræk!

• Kenneth A
    Kenneth A Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #2   5. jul 2006 Jamen, så må jeg bare se at få gansket folderen godt igennem...

• #3   5. jul 2006 hej kenneth jeg har bestået speedbåds prøven her for cirka 14 dage siden.. jeg syntes det var let. og blev ret overrasket over hvor let det var. der var ikke nogen prøve som så. du skal bare ud i en speedbåd og vise at du kan ligge til ved en udsmidt redningskrans (skal forestille overbordfalden) og så er det egentlig over. sådan foregår det i hvertfald i åbenrå. for mig og se syntes jeg at knallert kørekort snart var "sværere",.

Kommentér på:
Speedbådsbevis

Annonce