{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Hjælp til transducer til Örnvik {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg har en Örnvik 520 passport, hvori jeg skal have monteret min transducer. Men efter som den er dobbelt skroget, var der i sidste måned et indlæg om, at så kunne man ikke montere den i bunden af båden, da det ellers var min hensigt.
What to do?
Nogen som har nogle tips og tricks til, hvad jeg skal gøre?

Mvh. Mikkel


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp til transducer til Örnvik
  • #1   5. feb 2013 nede i venstre hjørne af billede kan du se en nylon plade jeg har sat på med tec 7 og 2 selvskærende skruer . der sidder min .
    skal den skiftes en gang skal der ikke laves nye huller

    nicolai


    profilbillede
  • #2   5. feb 2013 Tak for svaret, men hvis det er muligt vil jeg helst have den indenbords? smiley

  • #3   24. feb 2013 Har du limet pladen til båden, og skruet transduceren på, eller omvendt? Og hvordan med kabelføringen op til GPS'en?

  • #4   24. feb 2013 pladen er limet på med tec7 og har fået 2 selvskærende skruer . den gled ned uden dem . transduceren er skruet på med to små selvskærende ind i pladen . ledningen er ført lige op og så over i motorbrønden og der fra rundt op til instrumentet .

    nicolai


  • #5   25. feb 2013 Okay på den måde... må lige se, hvordan jeg gør det nemmest, har nemlig ikke prøvet det før, det er min første båd nemlig smiley

  • #6   25. feb 2013 mange skruer den bare ind i båden med de 2 selvskærende skruer . bare husk de skal have lidt tec 7 eller andet snask der kan bruges til både for der ikke skal trænge vand ind .

    jeg har sat pladen på fordi der var mange huller efter transducere da jeg købte båden

    nicolai


Kommentér på:
Hjælp til transducer til Örnvik

Annonce