{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan den bære den?
  • #1   10. feb 2013 Prøv at kig ind på min profil,og se den lille røde USA båd,det er en 14 fod,med en 140 Hk Yamahe,på omkring 160 Kg.
    Så de 50 Kg,skulle din båd nok kunne bære.!!
    Mvh Leif H.

• #2   10. feb 2013 hold da op...men ligger den så ikk meget skrå i vandet....nu min båd vejer jo ikk mere end 50-70 kg...men de skal måske bare ligge skrå indtil de får noget hævl:D

• #3   10. feb 2013 Jeg tror at din båd vejer mere end 50/70 Kg,så om du smider 50 Kg i røv...n på den,betyder nok ikke så meget. smiley Det er nok mere om der er plads nok.?
    Ps,jo,min båd ligger dybt med røv..n,men det retter sig når den får lidt "SPEED" på.
    Mvh Leif H.

• #4   12. feb 2013 Om den kan holde eller ej har ikke noget at gøre med hvor meget din motor vejer.
    men når det er en fuld-planer er det stort set kun motorbenet der rører vandet.
    så du skal forestille dig at du skal kunne løfte båden kun i akterspejlet. og vippe med båden, det er den belastning den skal kunne holde til. jo støre motor mere vrid !!
    men mon ikke det kan klare 15 hk.

• #5   13. feb 2013 har besluttet jeg forstærker agterspejlet og smækker en 15 hk på, så må vi se hva der sker:D

Kommentér på:
Kan den bære den?

Annonce