{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken kategori er min båd?
  • #1   28. maj 2013 Det fordi jeg sidder og læser i min bog hvilket kategorier både som kan klare hvad smiley

• #2   28. maj 2013 11 fod er en meget lille båd, så vil skyde på den kun kan leve op til hvad der svare til en CE - godkendelse D.

Men du kan selv teste den, for at komme op i kategori C, skal din båd bla. have mindst 10 cm. fribord tilbage med 300 kg. (3-4 voksne) placeret helt ude i den ene side, har den mindre kommer du ned i kategori D. selv om alle andre krav er til C.

Uanset kategori er det altid en god idé at vide om en så lille båd kan flyde i bordfyldt tilstand med det antal personer man er ude at sejle med, men det er måske lidt svære at teste når der ikke er tale om en åben jolle.

• #3   28. maj 2013 Tror bare jeg sejler når det er vindstille. 0-5 meter i sekundet. Så burde den i hvertfalde godt at kunne sejle smiley

• #4   28. maj 2013 Ja brug din sunde fornuft, båden ligger mest op til sommersejlads langs kysten og skifter vejret er du hurtig inde med en planen båd. Husk redningsvesten smiley

• #5   28. maj 2013 Nemlig smiley jeg har lige et spørgsmål mere. Jeg har en 30 hk på min båd. Den står i tilt hak 2 hvis jeg ligger stille og hammer speederen i bund så planer den med det samme på få sek men når jeg sejler stille syntes jeg at forenden er meget ned mod vandet. Skal jeg så tilte motoren mere eller mindre ?

• #6   28. maj 2013 Du må prøve dig frem, men lyder som om du bør trimme benet lidt længere ud, men vægten og placeringen af den i så lille en båd ændre trimmet meget let.

• #7   29. maj 2013 Ja ok smiley tak

Kommentér på:
Hvilken kategori er min båd?

Annonce