{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.244 visninger | Oprettet:

Der findes sgu stadigvæk menesker der gør ting af et godt hjerte. {{forumTopicSubject}}

bliver sgu lige nød til at gi Leif H herinde fra et skulderklap smiley som nogen måske har set efterlyste jeg en autotrailer til at hente min båd+trailer hjem fra odense, da lejet på traileren gik i stykker på vej hjem igår aftes. fandt en bilforhandler hvor jeg gerne måtte stille den på deres parkeringsplads, men havde ingen ting med til at låse trailer så den var jo i teorien lige til at smutte med.

leif H herinde fra skrev en besked at jeg lige kunne ringe til ham hvilket jeg gjorde. Han tilbød mig at kører over og hente den med hans bil og autotrailer, bare jeg betalte bro og benzin ( må nok lige finde på et lille ting som tak for hjælpen)
Og tilbød endda at hjælpe med at skifte leje på traileren.

Så måtte sgu lige ud med at det er lækkert at der stadigvæk er mennesker der vil hjælpe og så endda folk de slet ikke kende i forvejen. så mange mange tak leif

Og tak for en god tur til odense og retur. der er sgu nogle gode historie i dig smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Der findes sgu stadigvæk menesker der gør ting af et godt hjerte.
Kommentér på:
Der findes sgu stadigvæk menesker der gør ting af et godt hjerte.

Annonce